کد خبر: ۵۸۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارق اماکن خصوصی و ویلاها با 40 فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مهدی فضلی علیشاه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری 15 چهارباغ مبنی بر وقوع سرقت های متعدد از اماکن خصوصی و منازل ویلایی این منطقه با توجه به حساسیت موضوع پیگیری های لازم در این زمینه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله تحقیقات میدانی در این خصوص آغاز و با تلاش شبانه روزی مأموران و تشدید مأموریت ها، متهم مورد نظر در حین سرقت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

فضلی علیشاه اظهار کرد: در بازجویی های مأموران متهم به 40 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلاها اعتراف و اذعان کرد که اموال سرقتی را به دو نفر مالخر با قیمتی کمتر از قیمت واقعی  بازار فروخته است.

وی بیان کرد: در این خصوص دو نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه متهم دستگیر شده جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به مأموران اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین