کد خبر: ۵۸۵۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

برف بهاری ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد

بر اساس تصاویر ، فیلم ها و گزارش هواشناسی مازندران ، هم اکنون برف در ارتفاعات غربی و مرکزی استان در حال باریدن است و در منطقه سیاه بیشه از شدت بیشتری برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :
آغاز بارش برف در سی و سومین روز فصل بهار ارتفاعات مازندران را امروز دوشنبه سفیدپوش کرد.

سامانه جدید بارشی که بتدریج طی 2 روز گذشته از سمت غرب وارد مازندران شد ، هم اکنون بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات استان را به همراه آورد.

بر اساس تصاویر ، فیلم ها و گزارش هواشناسی مازندران ، هم اکنون برف در ارتفاعات غربی و مرکزی استان در حال باریدن است و در منطقه سیاه بیشه از شدت بیشتری برخوردار است.

سامانه جدید بارشی که پیش از این هم هواشناسی در باره تبعات آن هشدار داده بود ، سبب کاهش محسوس دما در برخی مناطق استان طی ساعات گذشته شد به طوری که از صبح امروز، بلده نور ، سیاه بیشه و آلاشت سوادکوه دمای زیر صفر را تجربه کردند.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که در حال حاضر بارش برف بهاری ارتفاعات رامسر، تنکابن ، سیاه بیشه ، بلده نور و لاریجان آمل را سفید پوش کرده است.

رئیس توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به آغاز بارش برف در ارتفاعات غرب و مرکز استان ، این اتفاق در مناطق شرقی مازندران نیز غیر منتظره نخواهد بود .

احمد اسدی افزود : پیش بینی می شود بارش برف و باران تا بامداد روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در بیشتر مناطق مازندران ادامه داشته باشد و فردا سه شنبه از شدت بیشتری برخوردار است.

وی با اعلام این که فردا سرد ترین و پر باران ترین روز هفته خواهد بود به مردم و مسافران توصیه کرد تا از تردد غیر ضروری از محور های کوهستانی استان خودداری کنند.

در حال حاضر سیاه بیشه با صفر درجه سرد ترین و بندر امیرآباد با 14 درجه گرم ترین نقطه استان هستند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بهزاد انگورج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
نام کلاردشت را می بردی نگین تر بودی
علم کوه سیمای غرب مازندران است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین