کد خبر: ۵۸۵۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

خط آهن خرمشهر - اهواز باز شد

معاون مدیر کل راه آهن جنوب و مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: خط ریلی خرمشهر - اهواز پس تعمیرات اساسی بازگشایی شده و قطار محلی ریل باس ساعت 6 صبح امروز سه شنبه پس از مدتی توقف مجددا از خرمشهر راهی اهواز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامحسین فارسیان صبح سه شنبه اظهار داشت:خط ریلی خرمشهر - اهواز که بر اثر سیلاب دچار آب شستگی شده بود پس از تعمیرات اساسی مجددا بازگشایی شد و حرکت قطارها از این مسیر از امروز به روال عادی بازگشت. 

وی فاصله آبگرفتگی و عملیات ترمیم این خط را در 40 کیلومتری خرمشهر بیان کرد و گفت: روز گذشته عملیات ترمیم خط ناشی از آب شستگی سیلاب انجام شد. 

صبح روز یکشنبه دبی آب خروجی به سمت ایستگاه های راه آهن حمید و حسینیه در مسیر اهواز - خرمشهر قسمتی از خط ریلی راه آهن جنوب در کیلومتر 871 را دچار آب شستگی کرد. 

بنا به این گزارش در روزهای عادی علاوه بر قطار خرمشهر - تهران قطار محلی ریل باس خرمشهر - اهواز نیز روزانه از این مسیر تردد دارد. 

عملیات ترمیم مسیرهای ریلی اهواز- خرمشهر و اهواز - اندیمشک نیز روز گذشته دوشنبه پایان یافت و برای بررسی و آزمایش های پیش از بازگشایی مسیر ریلی مذکور ، قطارهای باری در این خطوط به حرکت در آمدند.

بر اثر سیل کم سابقه در خوزستان مسیر ریلی جنوب در بلاک آهودشت به بامدژ از ساعت چهار روز پنجشنبه 15 فروردین دچار شستگی زیرسازی شد تاکنون این مسیر ریلی مسدود است. 

خطوط راه آهن جنوب 699 کیلومتر طول دارد که 264 کیلومتر خطوط فرعی، مانوری، صنعتی و تجاری دارد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین