کد خبر: ۵۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

توضیح آموزش‌وپرورش درباره درگیری مدرس با دانش‌آموزی که چشمش آسیب دید

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره خبر درگیری یک دانش آموز با مدرس دوره هنرستانی در تهران که منجر به آسیب دیدگی بینایی آن دانش آموز شده بود ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود ثقفی در  این باره اظهار کرد: متاسفانه در یکی از مدارس کاردانش در منطقه 5 تهران، مدرس دوره پایه دوازدهم رشته صنایع چوب با یکی از دانش آموزان درگیر شده و آن دانش آموز از ناحیه چشم دچار آسیب‌هایی شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از کسب اطلاعات و بررسی‌های لازم، مدرس دوره مربوطه که (توسط یکی از شرکت‌های آموزشی که خدمات برونسپاری ارائه می‌دهند) در این ماجرا نقش داشت، از حضور در مدارس شهر تهران ممنوع و پرونده مدیر مدرسه نیز به هیئت تخلفات اداری ارجاع شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه دفتر کاردانش، آموزش و پرورش در رشته‌هایی که تجهیزات و نیروی انسانی مهیا نباشد از شرکت‌های آموزشی خارج از آموزش و پرورش به طریق برونسپاری استفاده می کند، درباره وضعیت جسمانی این دانش اموز گفت: با پدر دانش آموز صحبت کردیم، متاسفانه فرزند وی دچار آسیب‌هایی شده است، اما پزشکان ابراز امیدواری کرده‌اند که آسیب‌ها مرتفع خواهد شد.

ثقفی اضافه کرد: ضمن ابراز همدردی با دانش آموز و خانواده وی، اعلام می‌کنیم که هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین