کد خبر: ۵۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا؛ تیموری مدال طلا را بر گردن آویخت

نماینده وزن 79 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا مدال طلا را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که از صبح امروز (سه شنبه) در شهر "شی آن" چین آغاز شده است، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم با پیروزی در دیدار فینال مقابل حریف هندی مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 4اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله زوپینگ لین از چین را با نتیجه 12 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. تیموری در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر صفر از سد پراوین رانا از هند گذشت و قهرمان شد.

پیش از این رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود تا بعد از 7 سال طلسم طلا نگرفتن نمایندگان ایران در وزن اول را بشکند. حسن رحیمی آخرین بار در سال 2012 ایران را در وزن 57 کیلوگرم قهرمانی بزرگسالان آسیا صاحب مدال طلا کرده بود. پیمان بیابانی در 65 و یونس امامی در 70 کیلوگرم نیز مدال برنز را بر گردن آویختند.

تا دقایقی دیگر رضا یزدانی در فینال وزن 97 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین