کد خبر: ۵۸۶۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵

شاکیان «پروژه رضوان» بخوانند

رئیس پلیس آگاهی قم گفت: شاکیان پروژه مسکونی رضوان وعده‌های دروغین برخی افراد را در این زمینه باور نکنند و اطلاعات موثق را از مقام قضایی پیگیری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ احمد کرمی در نشست خبری که ظهر چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، در ارتباط با پرونده کلاهبرداری پروژه رضوان در قم اظهار کرد: متهم پرونده با تشکیل یک شرکت انبوه سازی از ۱۴۰۰ نفر در قم کلاهبرداری کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این متهم یکی از کلاه‌برداران حرفه‌ای قم به شمار می‌رود و در روزهای پایانی سال گذشته توسط آگاهی دستگیر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر با نظارت مقام قضائی هر روز ۱۰ نفر از شاکیان خصوصی این پرونده به دادسرا مراجعه و از این کلاهبردار شکایت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی قم، با اشاره به برخی وعده‌های دروغین برای دادن زمین و یا واحد مسکونی به طلبکاران گفت: هیچیک از وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود صحت ندارد و اخبار صحیح را در این زمینه از مقام قضائی پیگیری کنند.

لازم به ذکر است: با دستور ویژه دادستانی پروژه ۱۳۲ واحدی رضوان پلمپ و پرونده‌های شرکت انبوه سازی جهت تحقیق و جلوگیری از هرگونه سو استفاده توقیف و خرید و فروش در آن ممنوع شد.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین