کد خبر: ۵۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

مه‌گرفتگی در ارتفاعات محور فیروزکوه/جمعه از مرزن آباد به چالوس نروید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: امروز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه محور فاروج - شیروان در خراسان شمالی شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان هستیم. در ارتفاعات محور فیروزکوه هم شرایط مشابهی وجود دارد.

وی افزود: در آزاد راه قزوین ـ کرج تا پل فردیس و جاده مخصوص از سمت کرج به تهران، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. وضعیت ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی روان است.

رحمانی با بیان اینکه محور فنوج - رمشک در سیستان و بلوچستان ساعت ۸:۳۰ امروز بازگشایی شد، گفت: در عین حال فعلا در جاده‌های کشور مداخله جوی خاصی نداریم.

جمعه از مرزن آباد به چالوس نروید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز (چهارشنبه) 4 اردیبهشت ماه خبر داد.

 علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از محورهای "کرج- چالوس و هراز" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج- چالوس" ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین