کد خبر: ۵۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

4 کشته و 3 مصدوم در تصادف نیسان و پیکان+عکس

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر از فوت 4 نفر و 3 مصدوم در حوادث رانندگی جاده اهر – مشگین‌شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم در اهر در تشریح حادثه رانندگی جاده اهر – مشگین‌شهر اظهار داشت: ساعت 15:49 دقیقه بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در پی برخورد خودرو سواری پیکان و نیسان وانت در جاده اهر – مشگین‌شهر 3 نفر در دَم جان باختند و 4 نفر مصدوم شدند که در نهایت یکی از مصدومین جان باخت.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان باقرالعلوم اهر شدند که به دلیل وخامت حال یکی از مصدومان، حین عمل جراحی در اتاق عمل جان باخت که مجموع فوتی‌های این حادثه به 4 نفر رسید.

به گزارش تسنیم، شهروندان از برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز خبر داده‌اند که هنوز جزئیاتی از این حادثه در دست نیست.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز خبر داد، گفت: 2 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تشریح برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز گفت: عصر امروز پنج‌شنبه بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی سواری پاترول، پراید، پژو 405 و نیسان وانت در جاده اهر-تبریز دو نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: تکنسین‌های اورژانس یکی از مصدومان را سرپایی درمان کرده و مصدوم دیگر این حادثه را به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین