کد خبر: ۵۸۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵

موضع باشگاه پرسپولیس برای ورود تماشاگران سپاهان به ورزشگاه آزادی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: طبق قانون با این تیم برخورد می کنیم و بعید می دانم جایی خالی بماند که بیشتر از ده درصد به آنها بدهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
ایرج عرب در گفتگو با مهر، در خصوص باخت پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم اما از موقعیت‌های گلزنی خودمان خوب استفاده نکردیم تا حریف روی کمترین موقعیت‌ها خود به دو گل برسد و پیروز شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به کاهش شانس صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا افزود: من چنین برداشتی ندارم. شاید کارمان سخت شد اما به تیمی که داریم ایمان دارم. تمام اعضای تیم مثل یک خانواده هستند و تلاش می‌کنیم با وجود کوهی از مشکلات با آرامش کار را پیش ببریم تا تیم هم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر از ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران سپاهان برای بازی روز جمعه با پرسپولیس قرار می‌گیرد تصریح کرد: خیلی بعید می دانم فضایی بیشتر از ده درصد باقی بماند که در اختیار سپاهانی‌ها قرار دهیم. اما باید بگویم طبق قانون رفتار می‌کنیم. احترام زیادی برای هواداران تیم‌ها قائلیم و امیدوارم آنها از تماشای این بازی لذت ببرند.

عرب در ادامه افزود: همیشه به کمک هواداران نیاز داشته و داریم. می دانم هرگز با وجود آنها احساس تنهایی نمی‌کنیم. مشکلات خیلی زیادی داشته و داریم اما در همین مدت هم توانستیم خیلی از آنها را حل کنیم. شیوه مدیریتی ام طوری نیست که بخواهم مشکلی روی مشکلات دیگر قرار دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین