کد خبر: ۵۸۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

ترامپ: تحقیقات مولر تلاشی برای کودتا و بدتر از رسوایی واترگیت بود

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ او با روسیه را تلاشی برای کودتا خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با فاکس نیوز که اولین مصاحبه او از زمان انتشار گزارش تحقیقات رابرت مولر است، گفت: این تحقیقات تلاشی برای سرنگون کردن دولت آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، او تحقیقات مولر را یک رسوایی مشابه رسوایی واترگیت که در سال‌های ۱۹۷۲-۱۹۷۴ اتفاق افتاد و باعث استعفای ریچارد نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا شد، دانست.

ترامپ تأکید کرد: من فکر می‌کنم این رسوایی احتمالاً بزرگترین رسوایی در تاریخ سیاسی کشور ما است. من فکر می‌کنم این خیلی بزرگ‌تر از رسوایی واترگیت است چون بسیار معنادار است و مساله مربوط به دزدیدن اطلاعات از دفتری در ساختمانهای واترگیت نیست بلکه یک تلاش برای کودتا است. این باورنکردنی است و شبیه به اتفاقات یک کشور جهان سومی است.

ترامپ همچنین به هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی سابق‌اش نیز به خاطر آنچه که «از بین بردن زندگی کارمندانش» خواند، حمله کرده و گفت: حالا وضعیت به ضرر او است و زمان آن رسیده که به طرف مقابل نگاه کنیم.

وی افزود: مردم عاشق کاری که ما انجام می‌دهیم هستند و از کل کشور می‌آیند و رأی می‌دهند. کار ما همان عظمت بخشیدن دوباره به آمریکا است و این کاری است که ما انجام داده‌ایم و انجام می‌دهیم. اما اقدامات طرف مقابل تلاشی برای سرنگونی بود و این یک مساله مفتضحانه است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین