کد خبر: ۵۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
مهاجم کروات بزودی به تهران باز می‌گردد؛

خبر خوشی که پرسپولیسی ها و برانکو منتظر شنیدنش بودند+عکس

پرسپولیس علاوه بر بازی‌های حساس در لیگ 2 دیدار سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا دارد و حضور همه بازیکنان اهمیت بالایی برای برانکو سرخپوشان دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم باید چهارشنبه هفته جاری به مصاف تراکتور سازی برود.

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات سرخپوشان که پس از حضور مقابل استقلال در دربی 89 پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت‌نشین سیامک نعمتی شد و تنها مقابل سایپا بازی کرد، اما مصدوم شد و دیدار با ذوب آهن اصفهان و الاهلی عربستان را از دست داد و مشخص شد به جدال رو در روی سپاهان هم نمی‌رسد. او که با قرارداد کوتاه مدت و 6 ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر برساند و آمار ضعیف او در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو خرید او را زیر سوال ببرند.

خبر خوشی که پرسپولیسی ها و برانکو منتظر شنیدنش بودند+عکس

مهاجم بلند قامت پرسپولیس برخلاف اینکه در گلزنی موفق نبوده اما آمار پاس‌های صحیح بالایی دارد. او در مدتی که در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده بیشتر از 80 درصد پاس‌هایش را به مقصد رسانده است، اما پس از سفر او به کرواسی برخی‌ها مدعی شدند بودیمیر که از عقب افتادن مطالباتش گله دارد، دیگر به تهران باز نمی‌گردد که با تعجب مدیران پرسپولیس همراه شد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: موضوعاتی از قبیل قهر بودیمیر شایعه است و این بازیکن مشکلی ندارد و پس از رفع مصدومیت به ایران بازخواهد گشت.

پرسپولیس علاوه بر بازی‌های حساس در لیگ، 2 دیدار سرنوشت‌ساز در لیگ قهرمانان آسیا دارد و حضور همه بازیکنان اهمیت بالایی برای برانکو دارد و این خبری است که پرسپولیسی‌ها منتظر شنیدنش بودند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین