کد خبر: ۵۸۶۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات تصادف دچار فقر مطلق شدند

رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها گفت: در سال ۹۷ بر اثر تصادفات رانندگی ۱۶ هزار نفر کشته، ۳۵۰ هزار نفر معلول و یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات دچار فقر شدید شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد بخارایی در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل، با بیان اینکه ایمنی راه‌ها نیازمند عزم ملی است، گفت: این موضوع فلسفه نامگذاری ۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل است.

وی ادامه داد: تعیین یک روز برای عطف توجه مردم و دست اندرکاران حمل و نقل برای بازشناسی اشتباهات منجر به فاجعه سوانح جاده‌ای و همچنین دست یابی به راهکار ملی برای کاهش سوانح جاده‌ای است.

رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با تاکید بر اینکه ایمنی حق ملی هر شهروندی است و همه انسان‌ها و کودکان حق دارند در ترددهای جاده‌ای سالم بمانند، گفت: سال گذشته ۱۶ هزار کشته و ۳۵۰ هزار مجروح، معلول و از کار افتاده دائمی داشتیم ضمن اینکه یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات سوانح جاده‌ای دچار فقر شدید شده اند.

بخارایی تاکید کرد: بنابراین باید در روز ملی ایمنی حمل و نقل از ارزشهای حمل و نقل برای توسعه نام برد نه اینکه حمل و نقل را عاملی برای کشته شدن دانست چرا که حمل و نقل برای توسعه یافتگی است.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین