کد خبر: ۵۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

معاینه چادر به چادر روستاهای سیل‌زده خوزستان

رئیس اورژانس کشور از بررسی و معاینه تیم‌ عملیات ویژه اورژانس به صورت چادر به چادر از ۹ روستا و روستاهای منطقه سوسنگر تا بستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر پیرحسین کولیوند در این باره اظهار کرد: طی ۴۸ساعت گذشته عملیات ویژه اورژانس در تمام روستاها از سوسنگرد تا بستان را امدادرسانی لازم را انجام دادند  و تمام خانواده‌های آسیب دیده ساکن این مناطق را به صورت چادر به چادر تحت پوشش قرار دادند.

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی به این مناطق متشکل از پزشک، پرستار و تکنسین‌های اورژانس بود گفت: این افراد برای خدمت رسانی به همراه اقلام دارویی به این مناطق اعزام شدند. تعداد زیادی ا زمصدومان، بیماران طی این طرح مداوا شدند و هشت نفر که چهار نفر از  آن‌ها مادر باردار بودند برای ادامه روند درمان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: در این مدت زمان بیش از ۶۰۰نفر تحت پوشش قرار گرفتند و داروهای مورد نیاز آن‌ها به دستشان رسید.

به گفته وی روستاهای سگور، فریه، محمد، هوفلشمیز، سید ناصر، عصافره شرق، هوفل شرقی، هوفل سادات، هوفل علی آباد، چب نات شرقی بررسی شدند و تمام روستاهای موجود در منطقه سوسنگرد تا بستان تحت پوشش قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین