کد خبر: ۵۸۷۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

ناجا: 50 درصد سارقان معتاد هستند

بخش عمده ای از معتادان متجاهر در کشور جمع آوری شدند و امید است با همکاری همه مسئولان، استانداران و خانواده ها، باقی مانده معتادان نیز ساماندهی شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: 50 درصد سارقان نیز معتاد هستند که در مورد جمع آوری معتادان متجاهر اقداماتی انجام شده است.

سردار حسین اشتری روز سه شنبه در همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور در مجموعه فرهنگی شقایق افزود:

از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر ، اقدامات زیادی انجام شده است که شاهد این ادعا نیز تقدیم چهار هزار شهید در ععرصه مقابله با مواد مخدر است.

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از معتادان متجاهر در کشور جمع آوری شدند و امید است با همکاری همه مسئولان، استانداران و خانواده ها، باقی مانده معتادان نیز ساماندهی شوند.

اشتری اضافه کرد: معتادان متجاهر در محل های تعریف شده نگهداری می شوند که البته مشکل نگهداری آنان را نیز داریم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: جمع آوری معتادان متجاهر به همکاری همه دستگاه ها و خانواده ها نیاز دارد و در این زمینه اقدامات خوبیی شروع شده و طی چند ماهه اخیر میادین و پارک ها در تهران از معتادان متجاهر، پاکسازی شده است.

سردار اشتری گفت: کشت خشخاش در کشور همسایه باعث ضرر و زیان برای کشور خواهد بود و قبلا نیز بوده است و باید از آن جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: امید است سازمان های بین المللی بتوانند با جدیت در این زمینه برخورد کنند و جلوی این اتفاقی که بشریت و جوان ها را مورد آسیب قرار داده است، بگیرند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: در جمهوری اسلامی این اراده (اراده مقابله با اعتیاد) وجود دارد.رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف در زمینه آسیب های اجتماعی ، اولویت هایی را مشخص کرده اند و اولویت اول نیز اعتیاد و مقابله با ورود و عرضه مواد است و امید است اقدامات عملی در این زمینه موجبات رضایت ایشان را فراهم سازند.

اشتری افزود: نیروی انتظامی با برنامه ریزی خوبی با استفاده از تجهیزات و نیروهای انسانی ، زمینه های مورد نیاز مقابله با اعتیاد را فراهم می کند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین