کد خبر: ۵۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم کشور شد

یوسف صدیقی به عنوان مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مناطق محروم کشور منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی یوسف صدیقی را به عنوان مشاور و نماینده ویژه خود در یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم شدمناطق محروم کشور منصوب کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ متن حکم وزیر بهداشت بدین شرح است: با توجه به سوابق ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور و نماینده ویژه اینجانب در نقاط محروم منصوب می‎شوید. بدیهی است بررسی نقاط ضعف و قوت در خدمت‌رسانی به مردم نقاط محروم کشور و تهیه نقشه راه توسعه زیرساخت‌های مناطق مذکور با همکاری معاونت‌های ذیربط از مسئولیت‌های اساسی جنابعالی است. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهره گیری از کلیه ظرفیت های درون و بیرون از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رسیدگی به نقاط محروم و کمتر برخوردار کشور موفق باشید.

عضویت در کمیته قانون مدیریت خدمات کشوری، عضویت در ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، عضویت در شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، عضویت در شورای تحول اداری سازمان برنامه و بودجه، عضویت در شورای راهبری استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد استان‌های کشور...، بخشی از سوابق و فعالیت‌های وی هستند. 

همچنین فرمانداری شهرستان طالقان، ریاست شورای آموزش و پرورش طالقان، عضویت در کارگروه نظارت بر ماموریت‌های خارج از کشور، عضویت در هیأت امناء و مؤسس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از دیگر سوابق وی در سال‌های دور و نزدیک است.  

یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم شد

یوسف صدیقی که دانش آموخته مقطع دکترا در رشته ارتباطات و صاحب تالیفاتی در این حوزه است، دارای سوابق مشاوره در حوزه‌های امور بانکی، بازرگانی و اقتصادی، پژوهشی، برنامه‌ریزی و آموزشی در سطوح عالی کشور نیز است.

یوسف صدیقی مشاور و نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق محروم شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین