کد خبر: ۵۸۷۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

تبعات سنگین اخراج شفر؛ هشدار ترسناک کارشناس حقوقی به استقلالی‌ها

صبح روز گذشته از ورود وینفرد شفر و پسرش به محل تمرین استقلال جلوگیری شد که بنا به ادعای کارشناسان حقوقی فوتبال ، این موضوع می تواند تبعات ناخوشایندی برای باشگاه به همراه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آرش شکرریز کارشناس حقوقی فوتبال در مورد اخراج وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران گفت:

برکناری شفر باید از راه خودش انجام می‌شد و بهتر بود که به صورت مسالمت آمیز در جلسه‌ای او را مجاب به فسخ قرارداد کنند و اینگونه اخراج برای استقلال تهران تبعاتی را به همراه دارد.

آرش شکرریز ادامه داد: نامه تعلیق و اخراج فقط فیفا را مجاب می‌کند که تمام قرارداد شفر را از استقلال بگیرد و در صورتی که او به این مرجع جهانی شکایت کند اسناد خوبی در اختیار دارد که یکی همان نامه تعلیق است و دیگری فیلمی که امروز از راه ندادن شفر به تمرین استقلال بیرون آمده است و این باعث می‌شود شفر تمام مبلغ قرارداد این فصل و فصل آتی را از استقلال دریافت کند بدون اینکه در ایران حضور داشته باشد.

گفتنی است پیش از این پارس فوتبال در خبری که می توانید آن را اینجا بخوانید ، پیش بینی کرده بود که حرکت دیروز شفر یرای رفتن به تمرین استقلال ( همراه با فیلم گرفتن از این اقدام ) ، آن هم با وجود اعلام اخراج رسمی به او ، احتمالا یک حرکت از پیش برنامه ریزی شده از سوی او برای مقاصد بعدی این مربی آلمانی است .

امیدواریم مسئولان استقلال ، هر چه سریعتر با این مربی پای میز مذاکره برای رفع مشکل بنشینند که سابقه بلایی که بر سر پرسپولیس آمد نشان می دهد که فیفا به هیچ وجه با این مسائل کنار نمی آید .

تحریریه پارس فوتبال امیدوار است که با درایت استقلالی ها ، هیچ مشکلی برای استقلال ، این تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران پیش نیاید!

 
پارس فوتبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
سلام خواهشا درمورد همه تیم ها اینگونه مطالب رو بنویسید ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین