کد خبر: ۵۸۷۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پیام مشترکی صادر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام به این شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

"اگر می خواهید اثر بگذارید؛ راهش این است که دلها را به هم نزدیک کنید؛ درون را پاک کنید؛ عمل را خالص کنید؛ برای خدا کار کنید؛ آن وقت خدای متعال برکت خواهد داد. این می شود عقیدتی سیاسی مطلوب.

امام خامنه ای (مدظله العالی)

در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، شایسته است با گرامی داشت این ایام از تلاش و مجاهدت خالصانه استادان، مربیان و مدیران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و سپاسگزاری نموده و توجه همگان را به نکات زیر جلب نماییم:

انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نهاد که برای ادامه این راه روشن، گام دوم انقلاب را، برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی، طی خواهد نمود و فصل جدیدی را برای تحقق آرمان ها و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما (ارواحنا فداه) رقم خواهد زد. ان شاء الله.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود حقیقی انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و اهتمام پاسداران بر تعمیر بنیه معنوی و زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی، با اقتدار و جهاد همه جانبه پیشقراول مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود و در مسیر تحقق نظام پیشرفته اسلامی گام برخواهد داشت.

تردیدی نیست که برای رسیدن به این اهداف بلند، می بایست ارتقاء معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری پاسداران همواره در صدر برنامه‌های سپاه مورد توجه قرار گیرد. در این راستا رویکرد تربیتی و اثربخش نمودن دوره ها و برنامه های عقیدتی سیاسی با ملاحظه نیازهای سطوح مخاطبان، فراگیران و خانواده آنان با اهتمام ویژه حمایتی و پشتیبانی تمامی فرماندهان و مسئولین برای تحقق این امر خطیر مورد تاکید می باشد.

در پایان ضمن تأکید بر اغتنام فرصت های روحانی و معنوی ماه های شعبان و رمضان، توفیق همگان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) و هدایت های داهیانه امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهانیم.

منبع: سپاه نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین