کد خبر: ۵۸۷۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶

دستگیری محتکر دارو و لوازم پزشکی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف چهار میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهرخبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

مفخمی، ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف دو هزار و 350 قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش 320 میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین