کد خبر: ۵۸۷۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳

پیروزی آرسنال در شب تساوی چلسی در لیگ اروپا

آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا توانست والنسیا را شکست دهد اما چلسی برابر فرانکفورت مساوی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد. در مهمترین بازی آرسنال به مصاف والنسیا رفت که تیم لندنی ۳ بر یک پیروز شد.

والنسیای مهمان بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقایق نخست یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. با این حال فشار این تیم باعث شد دروازه آرسنال باز شود. دیاخابی در دقیقه یازده بازی را یک بر صفر کرد. پس از این گل آرسنال به دنبال جبران نتیجه رفت که خیلی زود این اتفاق رخ داد. لاکازت در دقیقه ۱۸ بازی را به تساوی رساند. او در دقیقه ۲۶ هم گلزنی کرد تا تیمش ۲ بر یک پیش افتد.

در نیمه دوم آرسنال تیم برتر بازی بود و در مقابل والنسیا نمایش ضعیفی برجای گذاشت. لاکازت دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد. در ادامه تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه بی نتیجه بود تا این که در لحظات پایانیاوبامیانگ گل سوم آرسنال را به ثمر رساند. شاگردان اونای امری با این گل شانس صعود خود را بیشتر کردند.

در دیگر دیدار چلسی مهمان فرانکفورت بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌. ابتدا لوکا یوویچ دروازه چلسی را باز کرد اما پدرو رودریگس در لحظات پایانی نیمه اول بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا این دیدار برنده نداشته باشد.

بازی‌های برگشت پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین