کد خبر: ۵۸۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

نماینده مجلس: گردن کلفت‌های اخلالگر بازار خودرو شناسایی و اعدام شوند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به نظر بنده ساماندهی بازار به شدت پرهرج و مرج خودرو پیش و بیش از اینکه به شورای رقابت، ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده نیاز داشته باشد نیازمند ورود دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، دستگیری مافیای ثروت و اعدام اخلالگران بازار خودروست.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا گفت: معتقدم برای از بین رفتن التهابات لحظه‌ای بازار خودرو باید دو اتفاق در سطوح تصمیم‌گیری و اجرایی بیفتد. اول آنکه مقامات امنیتی و قضایی به این مسئله ورود و با مافیای داخل و خارج صنعت خودرو برخورد قاطع و جدی کنند و اخلالگرانی که به صورت لحظه‌ای موجب التهاب بازار و افزایش قیمت‌ها می‌شوند را دستگیری، محاکمه و حتی به مرگ محکوم کنند و دوم آنکه وزیر صنعت، معدن و تجارت «حاشیه بازار» را از چرخه قیمت‌گذاری خودرو حذف کند.

وی ادامه داد: قیمت‌گذاری خودرو پنج درصد کمتر از حاشیه بازار از یک سو سود بی‌زحمتی را عاید دلالان و خودروسازان کرده و از سوی دیگر تعادل قیمت‌ها در بازار خودرو را از بین برده و مفسده‌انگیز شده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس خواستار دخالت دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی و قوه قضاییه در پایان دادن به نابسامانی قیمت خودرو شد و افزود: با توجه به شرایط غیرعادی بازار خودرو این دستگاه ها باندهای مافیایی و شبکه‌های اخلالگر در بازار خودرو را شناسایی کنند و قوه قضاییه نیز با تشکیل شعبه ویژه «اخلال در نظام خودرویی کشور» متخلفان و اخلالگران را محاکمه و گردن کلفت‌های آنها را حتی به اعدام محکوم کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
1
اقا به خدا کنترل قیمت موارد مصرفی مثل اتومبیل کار ساده ای است پرداخت مالیات 90 در صدی برای کسانی که بیش از یک خودرو دارند در سال بابت اتومبیلهای دوم به بعد
خارج کردن اتومبیل از کالای سرمایه ای (یعنی چی سوار شی الودگی ایجاد کنی و.....وبعد از چند سال 5 برابر خرید قبل بفروشیش)
ازاد کردن واردات اتومبیل خیلی فوری
لطفا کسی را اعدام نکنید فقط با ابزار مالیاتی میتوانید جلوی خیلی کارها ی بی ظابطه رابگیرید شما میدانید مردم عادی توانایی ورود به هیچ عرصه اقتصادی را ندارند و کل این اتفاقات در دست چند ادم سودجو است
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
اگه در یک هفته این عمل انجام بشه ،شعار نیست وگرنه مثل بقیه شعار دادن است. ۱۰ سال پیش باید این عمل انجام بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین