کد خبر: ۵۸۸۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

حاجی‌بابایی: افزایش قیمت بنزین بدون مصوبه مجلس ممکن نیست

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به شرایط امروز جامعه برای افزایش قیمت بنزین، گفت که دولت نمی تواند قیمت بنزین را بدون مصوبه مجلس افزایش دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی که با دستور کار بررسی التهاب ایجاد شده پس از شایعه افزایش قیمت بنزین در جامعه  تشکیل شد، گفت: در این نشست که با مشارکت نمایندگان این فراکسیون برگزار شد نمایندگان تاکید کردند برای افزایش قیمت بنزین مجوز قانونی در دست دولت نبوده و دولت نمی تواند قیمت بنزین را بدون مصوبه مجلس افزایش دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نمایندگان در این نشست به مشکوک بودن منشأ خبر اعلام ناگهانی بنزین ۲۵۰۰ تومانی از نظر قریب الوقوع بودن این اقدام اشاره داشتند.

وی به اعتراض نمایندگان مبنی بر تضعیف شدید جایگاه مجلس در جامعه با اشاعه این خبر اشاره کرد و افزود: این مورد از مصادیق تشویش اذهان عمومی بود و نظام اقتصادی کشور از این گونه خبرها ملتهب شده و موجبات نگرانی بیشتر مردم فراهم می شود.

حاجی بابایی عنوان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن مخالفت با این گونه اقدام ها پیشنهاد می کند هر اقدامی از طریق مجلس در این خصوص انجام شود.

وی اضافه کرد: نمایندگان از دولت می خواهند که مسئولانه در این خصوص اعلام نظر کند چرا که شرایط امروز جامعه به هیچ وجه کشش و تحمل این اقدامات را ندارد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقدند اگر هدف جلوگیری از قاچاق بنزین است چرا دولت کارت سوخت را که در گذشته حذف کرده است، احیا نمی کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
درود برشرف حاجی بابایی ونمایندگان مجلس که با افزایش قیمت بنزین مخالفند دروددددددددددددددددددددددد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین