کد خبر: ۵۸۸۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

توطئه زن جوان برای قتل شوهر سابق

وقتی نوبت به دختر مقتول رسید، او گفت: من هیچ کاری نکردم، من پدرم را دوست داشتم. با اینکه او و مادرم از هم جدا شده بودند، اما من آن‌ها را دوست داشتم و هیچ‌وقت راضی به مرگ پدرم نبودم. او گفت: من از هیچ‌کدام از متهمان بازداشتی شکایتی ندارم.
آفتاب‌‌نیوز :
به نظر من آن‌ها هیچ کاری نکرده‌اند، اگر فرد دیگری دستگیر شود که پدرم را کشته باشد، خواهان مجازات او هستم.

مرد میلیاردر که بعد از خیانت همسرش از او جدا شد و حاضر نشد حضانت فرزندانش را به این زن بدهد، نمی‌دانست این جدایی سرآغاز نقشه قتلی است که زن با همدستی وکیلش طراحی کرده و او را به قتل می‌رساند.

 این قتل یک سال قبل در منطقه مرفه‌نشین تهران اتفاق افتاد.
 
فردی با مأموران تماس گرفت و گفت: برادرش به قتل رسیده است. با حضور مأموران در محل و آغاز تحقیقات، مرد جوان به پلیس گفت: صبح زود یکی از آشنایان که هر روز برای سگ برادرم غذا می‌برد، با من تماس گرفت و گفت: برادرم در را باز نمی‌کند و هرچه با تلفن‌های او تماس می‌گیرد پاسخ‌گو نیست. ضمن اینکه سگ هم در خانه است و صدایش می‌آید.
 
به همین دلیل من به خانه برادرم رفتم. کلیدساز بردم و در را که باز کردیم با جسد برادرم روبه‌رو شدیم.

مأموران متوجه شدند اختلافاتی بین مقتول و اعضای خانواده‌اش وجود داشته. بازجویی از برادر مقتول نشان داد این مرد با همسرش که مدتی قبل از هم جدا شده بودند به‌خاطر حضانت بچه‌ها اختلاف داشت.

به‌این‌ترتیب مأموران زندگی خصوصی مقتول را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند سرنخ این قتل در دستان همسر سابق مقتول است. این زن بعد از بازداشت به دست‌داشتن در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: با همدستی وکیلی که قرار بود حضانت بچه‌هایش را برایش بگیرد این کار را کرده است.

این زن گفت: بعد از اینکه از شوهرم جدا شدم، حضانت بچه‌ها با شوهرم بود. من می‌خواستم بچه‌ها پیش من باشند، اما شوهرم قبول نمی‌کرد. به پیشنهاد وکیلم تصمیم به قتل گرفتیم. وکیلم ۳۰۰ میلیون تومان خواست تا با دوستش این قتل را انجام دهند.
 
او فردی به نام فرهاد را معرفی کرد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گرفت و بعد هم دخترم نیمه‌شب در را باز گذاشت و آن‌ها وارد خانه شدند و شوهرم را به قتل رساندند.

بررسی‌های بعدی نشان داد مبلغ ۳۰۰ میلیون را قرار بود پدر زن جوان تهیه کند و او نیز در جریان قتل قرار داشت. با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعترافات متهمان، کیفرخواست علیه آن‌ها صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۲ برگزار شد. ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و در ادامه وکیل اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفت. او شکایت اولیای‌دم و فرزند خردسال مقتول را به دادگاه ارائه داد و گفت: مقتول و همسرش به دلیل خیانتی که همسرش کرده بود از هم جدا شدند.
 
مقتول بعد از اینکه به رابطه نامشروع همسرش پی برد، اسناد و مدارکی تهیه کرد و آن را به دادگاه ارائه داد و سپس همسرش را طلاق داد.
 
به دلیل خیانتی که متهم به شوهرش کرده بود، او زن را لایق نگهداری بچه‌ها نمی‌دانست و حضانت بچه‌ها را به او نمی‌داد. از آنجایی که قانون هم از مقتول حمایت می‌کرد، این زن با طراحی نقشه قتل و همکاری اعضای خانواده‌اش شوهر سابقش را کشت و حالا ما درخواست قصاص داریم.

در ادامه، فرهاد، متهم ردیف اول، در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام مشارکت در قتل را قبول ندارم. من این کار را نکردم و همه اعترافاتم دروغ است.

وقتی وکیل جوان که او نیز اتهام مشارکت در قتل داشت، در جایگاه قرار گرفت، گفت: من هم این اتهام را قبول ندارم. من اصلا به خانه مقتول نرفتم و قتل هم کار من نبود و اعترافاتم همه دروغ است.

او درباره اینکه چرا یکی از املاک مقتول را به مبلغ ۵/۲ میلیارد فروخته و اگر به خانه متوفی نرفته، سند را از کجا آورده بود، گفت: این ملک را فروختم، چون موکلم از من خواسته بود و آن را حق خودش می‌دانست، اما سند را من از خانه مقتول سرقت نکردم و موکلم به من داد.

در ادامه، زن جوان در جایگاه حاضر شد. او نیز اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: همسر سابق من خیلی ثروتمند بود، شاید کس دیگری با او دشمنی کرده و او را کشته است، من او را نکشتم و اصلا موضوع به من ربطی ندارد.

وقتی نوبت به پدرزن سابق مقتول رسید، او نیز اتهام را رد کرد و گفت: علاوه‌بر معاونت در قتل، به من اتهام دزدی هم زده‌اند. من فرد ثروتمندی هستم و نیازی به پول کسی نداشتم که بخواهم سرقت کنم، پولی هم به متهمان ندادم، اگر ثابت کنید که پول داده‌ام، حرف‌های شما را قبول می‌کنم.
 
خانه من یک کوچه با مقتول فاصله داشت، خیلی طبیعی است که آنتن موبایلم در آنجا سیگنال داشته باشد. اینکه دلیل بر آدم‌کشی نیست.

وقتی نوبت به دختر مقتول رسید، او گفت: من هیچ کاری نکردم، من پدرم را دوست داشتم. با اینکه او و مادرم از هم جدا شده بودند، اما من آن‌ها را دوست داشتم و هیچ‌وقت راضی به مرگ پدرم نبودم.
 
او گفت: من از هیچ‌کدام از متهمان بازداشتی شکایتی ندارم. به نظر من آن‌ها هیچ کاری نکرده‌اند، اگر فرد دیگری دستگیر شود که پدرم را کشته باشد، خواهان مجازات او هستم.

بعد از پایان گفته‌های متهمان و وکلای آنها، قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین