کد خبر: ۵۸۸۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

پلمپ 25 واحدصنفی فروش پایان نامه

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اقدام امروز پلیس امنیت درخصوص پلمپ ۲۵ واحد صنفی عرضه و فروش پایان‌نامه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین سیمایی صراف اظهار داشت: پس از چند ماه پیگیری و پیرو پرونده‌های قضائی که علیه عرضه‌کنندگان پایان‌نامه تشکیل شده بود، بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه یک دستور قضائی مؤثر برای پیگیری این موضوع توسط پلیس امنیت صادر کرد.

به گزارش وزارت علوم، وی افزود: پلیس امنیت هم از قبل با عملیات تجسس نسبت به شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده پایان‌نامه اقدام کرده بود و امروز معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و پلیس امنیت، وارد میدان شدند و حدود ۲۵ واحد عرضه‌کننده را شناسایی کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، گفت: سیستم‌های کامپیوتری این مراکز ضبط و درب واحدها برای رسیدگی قضائی پلمپ شد.

به گفته سیمایی صراف، تعدادی از شکایت‌های واصله به واسطه تحقیقات میدانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و گزارش‌های مردمی تهیه و پرونده‌های متعدد در دادسرای رسانه برای این موضوع تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قوه قضائیه به‌خصوص دادسرای فرهنگ و رسانه، بازپرس این دادسرا و پلیس امنیت به دلیل انجام این اقدام و اجابت کردن درخواست وزارت علوم تشکر و تقاضا کرده است که پلیس امنیت به این اقدام مؤثر خود ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
كاش اعلام مي كردين چطور ميشه بقيه واحدها رو كه علنا از كلاهبرداري مي كنن هم شكايت كرد و ان ها را نيز جمع كرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین