کد خبر: ۵۸۸۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
یک مقام نزدیک به هیئت نظارت بر برجام اعلام کرد:

2 نفر از ربایندگان «باران شیخی» دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 2 نفر از ربایندگان «باران شیخی» دستگیر شدند و در اختیار مقام قضایی استان قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار« کیومرث عزیزی » روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد در سوار کردن باران شیخی به خودرو و انتقال به استان سیستان و بلوچستان نقش داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند و اکنون در اختیار مراجع قضایی دارند. 

وی با یادآوری برخی شایعات در خصوص اختلافات مالی خانواده باران شیخی با آدم ربایان افزود: سالم بازگرداندن باران از برنامه های اولویت دار شورای تامین استان، استانداری و پلیس بوده و رسیدگی به این موضوعات از اولویت های بعدی پلیس است. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: پلیس از اختلافات مالی گذشته خانواده باران شیخی با ربایندگان و عدم توافق با آنان آگاهی داشته و جدای از اینکه این اختلافات قانونی است یا غیر قانونی اکنون سالم بازگرداندن باران به خانواده با کمترین هزینه های جانی و معنوی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد. 

سردار عزیزی عزیزی ادامه داد: اکنون پیدا کردن محل اختفای ربایندگان با انجام اقدامات پلیسی و دسترسی به این افراد یا استفاده از معتمدان محلی و ریش سفیدان و قانع کردن آنان برای آزادی باران شیخی در دستور کار پلیس قرار دارد. 

وی ادامه داد: خانواده باران شیخی نیز اقداماتی با نظارت و هدایت پلیس در حال انجام دارند و امید است در اولین فرصت زمینه آزاد سازی باران به این سه طریق فراهم شود. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با اقدامات پلیس باران شیخی تا کنون سه بار توانسته با خانواده خود تماس برقرار کند که این مهم نشان از سلامت کامل این دختربچه است. 

سردار عزیزی گفت: بازگرداندن باران شیخی در کوتاهترین زمان در دستور کار پلیس قرار دارد. 

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد. 

برخی هنرپیشگان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور نیز در آغاز خبر گم شدن باران برای همراهی با خانواده باران، عکس این دختربچه را در صفحه های شخصی خود بازنشر دادند. 

مهاجران از شهرهای تازه تاسیس در استان مرکزی است که در 25 کیلومتری اراک واقع شده و در این منطقه بیش از 20 هزار نفر جمعیت زندگی می کند. 

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین