کد خبر: ۵۸۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

کتاب «فناوری و مديريت عمليات تخريب سازه‌ها» منتشر شد

آمارها حاکی از وقوع حوادث بسیار زیادی در مرحله‌ی تخریب بوده که منجر به فوت، آسیب‌رسانی به افراد و سازه‌های مجاور، هدر رفتن دارایی‌های عمومی و دولتی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- کتاب «فناوری و مديريت عمليات تخريب سازه‌ها» به همت مهدی روانشادنیا و میلاد علی‌پور بشری، ترجمه و توسط انتشارات سیمای دانش منتشر شد.
 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ تخریب سازه‌های قدیمی یکی از اولین و مهمترین مراحل در پروژه‌های ساخت و ساز به منظور احداث سازه‌های جدید می‌باشد. آمارها حاکی از وقوع حوادث بسیار زیادی در مرحله‌ی تخریب بوده که منجر به فوت، آسیب‌رسانی به افراد و سازه‌های مجاور، هدر رفتن دارایی‌های عمومی و دولتی می‌شود. 

در راستای موارد فوق الذکر و برداشتن گامی موثر در تخریب تخصصی و ایمن، یکی از منابع در زمینه تخریب سازه‌ها ترجمه گردید. کتاب حاضر شامل 13 فصل بوده و در آن به مباحثی مختلفی چون روش‌های نوین تخریب، نحوه برآورد و قیمت‌گذاری پروژه، انواع قراردادها در پروژه‌های تخریب، ایمنی، تجهیزات و ماشین آلات مدرن و نحوه مدیریت پروژه‌های تخریب پرداخته شده است. امید است این اثر راهنمایی مفید برای تمامی دست‌اندرکاران پروژه‌های تخریب اعم از مدیران پروژه، مهندسان، پیمانکاران و سایر افراد علاقه‌مند به این حوزه جهت آشنایی با شیوه‌های نوین تخریب در دنیا و ارتقا سطح دانش و بکارگیری آن در کشور عزیزمان ایران موثر واقع گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین