کد خبر: ۵۸۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

نماینده مجلس از تغییر قیمت دلار در ساعات 3 تا 4 بامداد انتقاد کرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید امکان برنامه ریزی در جنگ اقتصادی در اختیار مجلس و سران قوا قرار گیرد زیرا دلالان عرصه را برای مردم تنگ کردند و عدم نظارت کامل سبب شده تا به گفته یکی از نمایندگان شاهد تغییر قیمت دلار در ساعات 3 تا 4 بامداد باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نوبخت حقیقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم لذا مطالبی عنوان می‌شود که به نظرم افشای اسرار جنگی است لذا این سوال مطرح است که اگر ما در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم چرا برخی از مطالب دشمن شاد کن عنوان می‌شود.

وی افزود: رسانه ها باید به طرح مطالبی بپردازند که مردم را از افسردگی دور کند زیرا افسردگی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم باید امکان برنامه‌ریزی در اختیار مجلس و سران قوا قرار گیرد، دلالان عرصه را برای مردم تنگ کردند و عدم نظارت کامل سبب شده تا به گفته یکی از نمایندگان شاهد تغییر قیمت دلار در ساعات 3 تا 4 بامداد باشیم.

وی از نمایندگان ناظر در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما درخواست کرد تا به مسئولان این سازمان تاکید کنند مطالبی در رسانه ملی عنوان شود که نشاط اجتماعی ایجاد کند به عنوان مثال پخش ربنای شجریان به این موضوع کمک می‌کند، از برخی کج سلیقگی‌ها و ناامید کردن مردم مانند اخراج عادل فردوسی پور نیز باید جلوگیری شود.

نوبخت افزود: دشمن برای مردم ما برنامه‌ریزی کرده لذا ما نباید در ناامید کردن آن‌ها نقش داشته باشیم.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین