کد خبر: ۵۸۸۶۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

دعوت ساسی مانکن از علی مطهری به یک چالش!

علی مطهری درباره پخش یک ترانه در مدارس گفته بود: این موضوع مهمی است، اینکه در برخی مدارس ما ترانه ای که محتوای سخیفی دارد و با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا می کنند، دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی می کنند؛ این قابل قبول نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
ساسی مانکن خطاب به مطهری نوشت: «آقای مطهری من شما رو به چالش دعوت میکنم.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی افزوده است: آهنگ جنتلمن رو گوش بدید با صدای بلند، اگه خودتون نرقصیدید، بُردید. اون موقع هست که خودتون به من دایرکت میدید که (ساسی پاشو همرو برقصون دادا). جدی جدی، دلار، گوشت، گرونی، و و و رو ول کردی، امروز در مورد "جنتلمن” تصمیم گرفتی؟؟؟؟؟؟؟»

دعوت ساسی مانکن از علی مطهری برای شرکت به یک چالش!

گفتنی است که  علی مطهری درباره پخش یک ترانه در مدارس گفته بود: این موضوع مهمی است، اینکه در برخی مدارس ما ترانه ای که محتوای سخیفی دارد و با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا می کنند، دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی می کنند؛ این قابل قبول نیست.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند، این قابل قبول و تحمل نیست، به خصوص با محتوای اشعاری که دراین ترانه پخش شده است.

اسدالله عباسی نماینده املش در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفته بود: جریانی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده و خلاف شئونات اسلامی و انقلابی است، چیست، این جریان چرا در برخی مدارس مشاهده شده است.

وی خطاب به علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خواهش من این است که سریعا دستور فرمایید بررسی شود جریان این اتفاق چیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
6
19
ساسی جان تو خودبهترینی .......
علی
|
-
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
3
19
جالب بود...
این از انحرافی خبر می دهد که همین عزیزان برای نسل های قبل ایجاد کردند و امروز نمی خواهند قصور و تقصیر خود را بپذیرند...
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
6
21
ساسی خوب گفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
3
20
لطفاً خودتون تنهایی گوش ندید برا ما هم بزارید گوش کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین