کد خبر: ۵۸۸۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

دلایل عدم پخش برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین بهادری چه بود؟

بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین بهادری دیروز (18اردیبهشت) از شبکه سه به روی آنتن نرفت، روابط عمومی معاونت سیما هیچ کدام از دلایل عدم پخش این برنامه را تایید و یا تکذیب نکرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نشست خبری برنامه های معارفی سیما در ماه مبارک رمضان روز شنبه (14اردیبهشت) در ساختمان شبکه قرآن با حضور سرپرست شبکه قرآن و دیگر مدیران برگزار شد. 

طبق روال هر سال در این نشست کنداکتور پخش تمام شبکه های سیما از جمله ویژه برنامه های سحرگاهی و افطاری و سریال های رمضان 98 معرفی و مرور شدند اما یک روز پس از این نشست در برخی از رسانه ها خبری منتشر شد که مخاطبان سیما را متعجب کرد.

**برنامه ای که پیش از پخش جنجالی شد

در این خبر عنوان شده بود که شبکه سه سیما تصمیم دارد «بنیامین بهادری» خواننده پاپ کشور که چندی پیش فعالیت در عرصه بازیگری را نیز تجربه کرده است، جایگزین احسان علیخانی در برنامه «ماه عسل» کند. همچنین در این خبر تاکید شده بود که نام این برنامه نیز از ماه عسل به «ماه ماه» تغییر خواهد کرد.

این اطلاعات در حالی در فضای مجازی دست به دست می چرخید که ایرنا، پس از پیگیری تایید این خبر از معاونت سیما موفق نشد مهر صحت به این اطلاعات بزند حتی روابط عمومی شبکه سه نیز ترجیح داد در این باره سکوت کند.

از آنجا که ساخت ویژه برنامه های افطاری آن هم در شبکه سه که بیننده زیادی دارد کار بسیار حساسی است و احتیاج به پیش تولید چند ماهه و یک تیم سازنده قوی دارد و چون هیچ اطلاعاتی از طرح و رویکرد، اعضای تیم تولید و حتی دکور این برنامه در دست نبود احتمال این می‌ رفت که این برنامه به آنتن رمضان نرسد.

** ماه ماه روی آنتن نرفت

دیروز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه درست زمانی که بیننده های شبکه سه منتظر پخش ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری بودند برنامه دیگری از این شبکه پخش شد و خبری از ماه ماه که پیش از روی آنتن رفتن درفضای مجازی کلی سرو صدا به پا کرد نبود. 

مسئولان معاونت سیما و شبکه سه امروز 18 اردیبهشت نیز ترجیح دادند درباره این اتفاق صحبت نکنند به همین دلیل نمی توان گفت که آیا این برنامه، بنا به دلایلی از آنتن حذف شده و یا از ابتدا در کنداکتور شبکه سه سیما قرار نداشته است.

در این میان برخی از کارشناسان مخالفت معاونت سیما با روی آنتن رفتن این برنامه را تأیید می‌کنند، برخی دیگر از عدم تجربه کافی بنیامین بهادری در اجرای برنامه زنده تلویزیونی خبر می دهند و تعدادی از منابع نیز متناسب نبودن نفس حضور یک خواننده در مقام مجری آن هم برای یک ویژه برنامه پیش از افطار را مهمترین دلایل عدم پخش این برنامه می دانند.

روابط عمومی معاونت سیما در گفت و گو با ایرنا، هیچ کدام از این دلایل را نه تایید کرد و نه رد کرد.

حال با این علمکرد مدیران سیما باید دید آیا مجری دیگری این برنامه را اجرا خواهد کرد یا برنامه دیگری جایگزین ماه ماه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین