کد خبر: ۵۸۹۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

درگیری طایفه‌ای سه خانه را به آتش کشید/کشته شدن دو نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق سه باب منزل در یک درگیری طایفه‌ای خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی تراب‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، خبر وقوع یک درگیری طایفه‌ای در روستای سطامیه واقع در کیلومتر ۲۰ جاده اهواز - خرمشهر اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این اختلاف و درگیری طایفه‌ای، سه باب منزل دچار آتش‌سوزی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه، سریعاً به محل حادثه اعزام شدند و حریق منازلی که دچار حریق شده بودند را اطفا کردند.

جزئیات درگیری مرگبار خانوادگی در روستای "سطامیه" اهواز

بخشدار اسماعیلیه از با اشاره به درگیری خانوادگی بامداد امروز در روستای سطامیه، از کشته شدن دو نفر در این درگیری خبر داد.

بهمن یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع درگیری طایفه‌ای در روستای سطامیه این بخش اظهار کرد: این درگیری که بامداد امروز شنبه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، موجب کشته شدن دو نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

وی افزود: همچنین در این درگیری چند باب منزل مسکونی به آتش کشده شدند.

بخشدار اسماعیلیه گفت: این درگیری به علت اختلاف بر سر زمین‌های کشاورزی رخ داده است و در پی کشته شدن دو تن از یکی از طرف‌های درگیری، عاملان این درگیری و قاتل یا قاتلین متواری شدند.

یوسفی بیان کرد: همچنین در پی این درگیری، برخی بستگان طرف قاتل از روستا فرار کرده‌اند و شش تا هفت باب منزل تخلیه شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین