کد خبر: ۵۸۹۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9 2019+عکس

هوآوی Y9 2019 یکی از معدود گوشی‌های هوشمند در بازار است که به دوربین جلوی دوگانه مجهز شده است و کاربران می‌توانند کیفیت بسیار بالایی را در هنگام ثبت عکس‌های سلفی با آن تجربه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در بازار گوشی های هوشمند گروه میان رده بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند و اگر محصولی باشد که بتواند همه نیازهای آنها را همراه با یک قیمت خوب و مثال زدنی ارائه کند، مطمئناً می‌تواند مشتریان زیادی داشته باشد. گوشی Huawei Y9 2019 یکی از این محصولات است که در ادامه با هم مهمترین دلایلی که برای خرید آن می‌توان در نظر گرفت را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سری گوشی های Y هوآوی با رویکردی جوان پسند و با در نظر گرفتن دو اصل کارایی بالا در کنار قیمت مناسب و طراحی عرضه می‌شوند و در سال جاری این شرکت با معرفی Y9 2019 دوباره نشان داده که می‌تواند محصولی بسیار عالی و با کیفیت را در این سری پیش روی مشتریان خود قرار دهد. 

5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9  2019+عکس

اما اگر از منظر بیرونی به این گوشی نگاه کنیم چه ویژگی‌های جذابی وجود دارند که می‌توانند دلایل اصلی ما برای خرید Huawei Y9 2019 باشند؟

نمایشگر گسترده و بزرگ با حاشیه تصویر بسیار اندک

 طراحی گوشی‌های جدید با الهام گرفتن از ایده ناچ باعث شده بتوانیم در یک فضای یکسان، نمایشگر بزرگتری را برای گوشی هوشمند در اختیار داشته باشیم. در هوآوی Y9 2019 نیز شاهد چنین اتفاقی هستیم و نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی که نسبت طول به عرض تصویر سینمایی 19.5 به 9 دارد، در یک قالب جمع و جور جای گرفته تا ضمن زیبایی بیشتر، کار کردن با گوشی نیز ساده‌تر شود.

 5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9  2019+عکس

هوآوی در این گوشی از یک پنل با رزولوشن FullHD+ استفاده کرده که با در نظر گرفتن نسبت تصویر سینمایی، ساختاری استاندارد را برای تماشای فیلم و محتوای باکیفیت ایجاد می‌کند.

در کنار ویژگی‌های فنی مطلوب، این نمایشگر به قابلیت محافظت از چشم کاربر یا همان Eye Protection نیز مجهز شده است که با تغییر طیف انوار تابیده شده از سمت نمایشگر به چشم کاربر، ساختاری ایجاد می‌کند که در استفاده طولانی مدت، آسیب وارده به چشم کاربر کمتر شود. این موضوع همچنین از سوی موسسه آلمانی و معتبر TÜV Rheinland نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

مجموعه‌ای از قابلیت های هوشمند در قالب 4 دوربین!

هوآوی Y9 2019 یکی از معدود گوشی‌های هوشمند در بازار است که به دوربین جلوی دوگانه مجهز شده است و کاربران می‌توانند کیفیت بسیار بالایی را در هنگام ثبت عکس‌های سلفی با آن تجربه کنند.

دوربین‌ سلفی این دستگاه شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم مناسب f/2.0 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان است و در پشت دستگاه نیز شاهد استفاده از همین ترکیب با سنسورهای 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. گشودگی در نظر گرفته شده برای دیافراگم این گوشی در دو سمت به Y9 2019 کمک می‌کند بتواند تصاویر بسیار روشنی را حتی در نور کم به ثبت برساند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این گوشی استفاده از هوش مصنوعی برای عکسبرداری است که بهترین تنظیمات را برای عکس‌برداری از یک سوژه خاص به کار می‌گیرد. هوآوی در Y9 2019 نزدیک به 500 سوژه را در قالب 22 دسته تشخیص داده تا شما بتوانید بدون نیاز به تنظیم کردن المان‌های دوربین به صورت دستی، بهترین کیفیت عکاسی را بدست بیاورید.

یکی از ویژگی‌های برجسته دوربین Y9 2019 این است که می‌تواند شرایط نورپردازی مصنوعی سه بعدی را به گوشی اضافه کند تا عکس‌هایی شبیه آتلیه را با بکگراند‌های تیره و خاص به ثبت برسانید.

قابلیت تشخیص چهره مطمئن، سریع و با دقت بالا

یکی از راهکارهایی که به مدد دوربین با کیفیت بالای سلفی این گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت قابلیت فیس آنلاک است. برای احراز هویت کاربر در این گوشی راهکار جدید فیس آنلاک نسبت به نسل قبلی خود کیفیت بسیار بالاتری داشته و حالا توانایی احراز هویت با اسکن چهره از زاویای مختلف و کیفیت بسیار بالا ممکن شده است.

شارژدهی بی‌وقفه

بسیاری از ما این روزها به عنوان دستگاه اصلی خود برای استفاده از اینترنت و کاربری‌های روزمره از گوشی هوشمند استفاده می‌کنیم، این استفاده گسترده نیازمند آن است که دستگاه ما توانایی شارژدهی بالا و همراهی در سراسر روز را داشته باشد. در این زمینه نیز گوشی Huawei Y9 2019 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. 

5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9  2019+عکس
 
باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شارژدهی بسیار عالی دارد و با توجه به نمایشگر و پردازنده کم مصرف آن می‌تواند بیشتر از یک روز کامل شارژدهی داشته باشد. این گوشی برای شارژ شدن کامل نیز نیاز به 2.5 ساعت زمان دارد.

همانطور که گفتیم این گوشی به صورت پیش فرض مدیریت توان مصرفی بسیار کاربردی دارد و برای نرم‌افزارهای با مصرف انرژی بالا گزارشی تهیه میکند و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در این حالت کاربر می‌تواند بهترین تصمیم را در مورد این نرم‌افزارها گرفته و حتی با بررسی دقیق، نرم‌افزارهای مخرب را نیز شناسایی کند.

بنابر اعلام هوآوی این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ کامل حداکثر 9 ساعت نمایش ویدئو، 65 ساعت پخش موسیقی و یا 14 ساعت مکالمه بر بستر 4G را ارائه دهد.

کارایی مطلوب، قیمت عالی

 یکی از مواردی که شاید دلیل اصلی بسیاری از افراد برای خرید یک گوشی توسط کاربران باشد قیمت مناسب و ارزش خرید بالاست. در این حال Huawei Y9 2019 با ارائه قیمت مناسب در کنار کارآیی مطلوب می‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد.

این گوشی به یک تراشه میان رده رو به بالای Kirin 710 مجهز شده که فناوری ساخت 12 نانومتری دارد و بنابر اعلام شرکت سازنده در برابر نسل قبلی خود یعنی Kirin 659 در Y9 2018 تا 75 درصد عملکرد بهتر تک هسته‌ای و تا 68 درصد عملکرد بهتر چند هسته ای دارد و در عین حال میزان توان مصرفی آن نیز تا 30 درصد کمتر شده است. 
 
هوآوی این تراشه را در Y9 2019 در کنار قابلیت GPU Turbo به‌کار‌گرفته که توان پردازش گرافیکی دستگاه را تا دو برابر بیشتر از نسل قبل افزایش می‌دهد و می‌توان Y9 2019 را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمینگ رده بالا در گوشی‌های میان رده تبدیل کند.
 
5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9  2019+عکس

هوآوی Y9 2019 در حال حاضر بصورت رسمی در بازار کشور با 18 ماه گارانتی اصلی به همراه 2 رنگ آبی و مشکی است. در نهایت اگر قصد خرید یک محصول خوش‌قیمت با کارایی بالا را دارید، Y9 2019 هوآوی را حتماً مد نظر داشته باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین