کد خبر: ۵۸۹۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

قیمت طلا، سکه و ارز در روز شنبه

قیمت سکه درحالی همچنان در سطوح بالای پنج میلیون تومان در نوسان است که در بازار ارز، قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به پنج میلیون و ۹۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۴ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۶ دلار رسیده است.

کاهش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

از سوی دیگر، قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به پنج‌شنبه هفته گذشته کاهش یافته است.

امروز (۲۱ اردیبهشت) بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان می‌خرند که نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته حدود ۸۰ تومان کاهش دارد و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۷۵ تومان است.

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۹ هزار و ۳۱۵ تومان خریداری می‌کنند.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۷ هزار و ۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان است که نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۵۰ تومان ارزان شده است.

این صرافی‌ها همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز کاهش ۱۰۰ تومانی داشته است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین