کد خبر: ۵۸۹۲۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

بهترین زمان و روش خرید محبوب‌ترین تور‌های نوروز ۹۹

تور کیش نوروز 99 اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارد. در مواردی این اختلاف قیمت ممکن است تا 1،000،000 تومان نیز برسد. تورهای نوروزی کیش از اواسط بهمن ماه در دسترس هستند اما اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات عید است...
آفتاب‌‌نیوز :

محبوب‌ترین تور نوروز 99 از دیدگاه هر شخصی متفاوت است. اما ما براساس آمار فروش، محبوب‌ترین تورهای نوروزی 99 را به شما معرفی می‌کنیم.

معمولا تورهای نوروز افزایش قیمت قابل توجهی دارند. اما شما می‌توانید براساس یک خرید هوشمندانه، هزینه‌های سفر خود را تا حدودی کنترل کنید.

بهترین زمان و روش خرید محبوب‌ترین تور‌های نوروز ۹۹

نکات مهم خرید تورهای نوروزی داخلی و خارجی را در ادامه این مطلب بخوانید.

1. تور استانبول نوروز 99

تور استانبول در نوروز اختلاف قیمت 2، 3 برابری با تور استانبول در دیگر زمان‌ها دارد. می‌توان گفت که عامل اصلی این اختلاف قیمت، افزایش هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌باشد. با توجه به اینکه هزینه زیادی برای بلیط رفت و برگشت هواپیما پرداخت می‌کنید، اقامت کمتر از 4 شب برای شما به صرفه نخواهد بود. تورهای نوروزی استانبول از اواسط بهمن ماه در دسترس می‌باشد و پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفری خود را تا قبل از این تاریخ مشخص کنید. چرا که ممکن است ظرفیت هواپیما و هتل‌ها در اولین ساعات فروش به اتمام برسد.

بهترین زمان و روش خرید محبوب‌ترین تور‌های نوروز ۹۹

2. تور کیش نوروز 99

تور کیش نوروز 99 اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارد. در مواردی این اختلاف قیمت ممکن است تا 1،000،000 تومان نیز برسد. تورهای نوروزی کیش از اواسط بهمن ماه در دسترس هستند اما اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات عید است، پیشنهاد می‌کنیم تور کیش خود را هفته اول فروردین خریداری کنید. چرا که در این زمان شما تورهای خود را با قیمت‌های کمتری خریداری می‌کنید. در صورتی که بیشتر از 5 نفر هستید، اقامت برای شما در سوئیت به صرفه‌تر خواهد بود. به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی کیش نیز، 4 شب خواهد بود. چرا که تورهای نوروزی کیش برای کمتر از 3 شب در دسترس نخواهد بود.

بهترین زمان و روش خرید محبوب‌ترین تور‌های نوروز ۹۹

3. تور دبی نوروز 99

تورهای نوروزی دبی نیز افزایش 2، 3 برابری دارند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای سفر به دبی حتما باید ویزا بگیرید که این خود در حدود 7 روز کاری زمان‌بر است. با توجه به اینکه برای اقامت‌های کمتر از 6 روز ویزا صادر نمی‌شود، به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در دبی همان 6 روز می‌باشد. 12 تا 14 فروردین در دبی جشنواره‌های تخفیف خرید برگزار می‌شود و قیمت‌ها تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. از اواخر بهمن‌ماه تورهای نوروزی دبی در دسترس می‌باشد اما بهتر است از اوایل بهمت پیگیر خرید این تورها باشید.

4. تور اروپا نوروز 99

داستان تورهای نوروزی اروپا کمی متفاوت‌تر است. با توجه به اینکه برای سفر به کشورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزا دارید، حداقل باید 3 ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام کنید. هتل‌ها در تورهای نوروزی اروپا افزایش قیمت ندارند. همچنین ممکن است پروازهای ایرانی در تورهای نوروزی اروپا افزایش قیمت داشته باشند. برای کنترل هزینه‌های تور نوروزی اروپا و همچنین افزایش شانس ویزا، بهتر است تورهای گروهی اروپا را خریداری کنید. در تورهای گروهی اروپا تور لیدر حضور دارد که راهنمای مناسبی برای پرداخت هزینه‌ها خواهد بود. همچنین در تورهای گروهی شانس اخذ ویزا حدود 20% بیشتر از اقدام به صورت انفرادی است.

5. تور مشهد نوروز 99

تور مشهد نوروز 99 در بهترین حالت ممکن است 2 برابر تور مشهد در دیگر ایام سال اختلاف قیمت داشته باشد. این اختلاف قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های هواپیما / قطار و هتل محل اقامت می‌باشد. اما این را نیز بدانید که تورهای چارتری در ایام نوروز نیز وجود دارند. اگر بتوانید تورهای چارتری مشهد را در ایام نوروز خریداری کنید، قطعا چند هیچ جلو هستید! بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در نوروز، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه می‌باشد. اگر قصد دارید که تور زمینی مشهد را تهیه کنید، بهتر است از اواخر بهمن ماه پیگیر آژانس‌های مسافرتی باشید. به صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی مشهد، هتل آپارتمان‌ها و به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت نیز، 4 شب خواهد بود. توجه داشته باشید تورهای نوروزی مشهد برای کمتر از 3 شب در دسترس نخواهد بود.

خرید ارزان تورهای نوروزی کار سخت و غیرممکنی نیست! فقط کافیست یک مشاور مطمئن، کار‌بلد و با‌تجربه داشته باشید. در صورتی که این مشاوره رایگان هم باشد، لذت آن دوچندان خواهد بود! برای مشاوره رایگان تورهای نوروزی داخلی و خارجی می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی نهال‌گشت در تماس باشید. همچنین پس از مشاوره می‌توانید به طور رایگان عضو باشگاه مشتریان 45،000 نهال گشت شوید.

بهترین زمان و روش خرید محبوب‌ترین تور‌های نوروز ۹۹

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین