کد خبر: ۵۸۹۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

شهردار مهاباد استعفا داد

«کامران علیزاده آذر» شهردار مهاباد استعفانامه خود را به رییس شورای اسلامی مهاباد تحویل داد و از سمت خود کناره گیری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
وی در جلسه ای که روز یکشنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد و اصحاب رسانه این شهرستان در ساختمان این برگزار شد، به صورت رسمی استعفای خود را به «حامد حیدری» رییس شورای اسلامی این شهر تحویل داد و دلیل آن را مشغله کاری عنوان کرد.

شهردار مهاباد در این جلسه گفت: به دلایل برنامه ریزی هایی که برای آینده خود انجام داده ام، دیگر نمی توانم در این سمت به فعالیت و خدمت به شهروندان ادامه دهم. 

علیزاده آذر افزود: در دوران تصدی جایگاه شهرداری مهاباد به دلیل بدهی های دوره های قبلی و همچنین تورم و نبود نقدینگی، تمام توان خود را برای پرداخت حقوق و مزایا به کار گرفتم و در بخش طرح های عمرانی کارنامه درخشانی ندارم.

وی این ادعا که برای کاندیاتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت شهرداری استعفا داده است را به طور کامل رد کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد با اکثریت آرا استعفای علیزاده آذر را قبول و «رشید درویشی» را به عنوان سرپرست شهرداری مهاباد معرفی کردند.

در این آیین همچنین علیزاده آذر به عنوان مشاور ارشد شورای اسلامی شهر مهاباد معرفی و از تلاش های 1.5 ساله وی در سمت شهردار تجلیل شد.

«کامران علیزاده آذر» دارای مدرک دکترای شهرسازی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد است و از شهریور 1396 و پس از استعفای «صلاح کردستانی» به عنوان شهردار مهاباد انتخاب شد.

علیزاده آذر عضویت دور چهارم شورای اسلامی شهر مهاباد را نیز در کارنامه خود دارد و چهل و دومین شهردار این شهر بود.

شهر 166هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومترمربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین