کد خبر: ۵۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

دستگیری دو موبایل قاپ حین وقوع جرم

رئیس کلانتری خزانه پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ با ۴۰ فقره سرقت، حین انجام سرقت دیگر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ چنگیز ایدون در این باره اظهار کرد: از مدتی پیش سرقت‌های سریالی گوشی به شیوه و شگرد خاصی با یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو در محدوده کلانتری خزانه شدت گرفت و با توجه به حساسیت موضوع، ماموران وارد عمل شده و گشت زنی های هدفمند به صورت شبانه روزی فعال شد.

وی افزود: این گشت زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه در روز هفدهم ماه جاری ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو با دو سرنشین که پلاک موتورسیکلت را خم و مخدوش کرده بودند، برخورد کردند، بنابراین موتورسیکلت را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه مشخص شد قصد قاپیدن گوشی خانم جوانی را دارند.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع ماموران، موتورسواران بلافاصله از محل متواری شدند گفت:ماموران سارقان را تعقیب کرده تا اینکه حین تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان واژگون شد و متهمان شروع به دویدن کردند که قبل از هرگونه اقدامی توسط پلیس دستگیر شدند.

بر اساس گزارش پلیس متهمان که حدوداً ۲۳ و ۲۷ ساله و سابقه دار هستند در بازجویی‌ها به ۴۰ فقره سرقت با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ایدون در پایان گفت: در تحقیقات پلیسی، ۹ تن از مالباختگان، سارقان را شناسایی کردند و هم اکنون متهمان با تشکیل پرونده برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین