کد خبر: ۵۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

هواشناسی تهران: شهروندان در حاشیه رودخانه ها اطراق نکنند

با فعالیت سامانه بارشی و با بروز ناپایداری جوی از روز سه شنبه تا روز چهارشنبه در شرق و شمال شرق استان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، احتمال طوفان تندری و تگرگ پیش بینی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه ای با پیش بینی احتمال طوفان تندری و تگرگ در این استان به شهروندان توصیه کرد: به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در حاشبه رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش اداره کل، در این اطلاعیه آمده است: با فعالیت سامانه بارشی و با بروز ناپایداری جوی از روز سه شنبه تا روز چهارشنبه در شرق و شمال شرق استان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، احتمال طوفان تندری و تگرگ پیش بینی می شود.

در این اطلاعیه توصیه شده است: بدلیل احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی احتیاط لازم صورت پذیرد.
همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران، برای آسمان این استان امروز و فردا در بعضی از ساعات (بخصوص از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه) ابری، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی کرد.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شدت بارش در ارتفاعات شرقی استان انتظار می رود. در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد و در پاره ای از نقاط (بخصوص بخش های جنوبی استان )گاهی باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

در روز پنجشنبه در ارتفاعات استان رگبار باران و در روز شنبه گاهی افزایش ابر خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب(30 و 18)، (29 و 16)، (29 و 16)، (30 و 16) و (32 و 18) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ورامین با 35 درجه و فیروزکوه با هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین