کد خبر: ۵۹۰۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

اعتراف شوکه‌کننده ستارۀ استقلالی به مصرف تریاک با سوپراستار آبی‌ها!

ستارۀ سابق استقلال، در برابر دوربین‌های تلویزیونی، لب به اعتراف گشود و رازی بزرگ را برملا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ناصر عباسی ستارۀ کلاسیک باشگاه استقلال که یکی از آبی‌پوشان پرحاشیۀ فوتبال ایران به حساب می‌آید، در ویژه برنامۀ عبرت آموز شبکه 5  صدا و سیما و در حضور مجتبی محرمی اقدام به افشاگری تاریخی در ارتباط با مصرف تریاک در حین دوران بازیگری حرفه‌ای خود در استقلال کرد تا شوکی بزرگ به فوتبال ایران وارد شود.

 اعتراف شوکه‌کننده ستارۀ استقلالی به مصرف تریاک با سوپراستار آبی‌ها!

عباسی در اعتراف شوکه کنندۀ خود اظهار داشت: در آن روزها استقلال بازی می‌کردم و شب به همراه یکی از همبازیانم که روزی آرزو داشتم او را از نزدیک ببینم، در خیابان‌های جردن در حال قدم زدن بودیم که برف شروع به بارش کرد و با خود گفتیم که بازی فردای ما به دلیل بارش برف در لیگ برتر تعطیل خواهد شد و به جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم!

 اعتراف شوکه‌کننده ستارۀ استقلالی به مصرف تریاک با سوپراستار آبی‌ها!
ناصر عباسی نفر ایستاده در سمت چپ تصویر

او قوی‌ترین و بهترین فوتبالیست استقلال بود و من از حضور در کنار او لذت می‌بردم و در آن خانۀ درون جردن، ما تا ساعت 2_3 شب پای بساط تریاک بودیم و تریاک می‌کشیدیم! به خانۀ دوستم در نیاوران پس از این رفتیم و با خیال راحت و به گمان آنکه بازی لغو خواهد شد تا ساعت 6 صبح دوباره تریاک کشیدیم و  آسوده خوابیدیم، چرا که در نیاوران برف شدیدتر بود!
 
به یاد دارم که ساعت 12 ظهر از طرف باشگاه استقلال برای ما پیغام فرستاده بودند که سریعاً خود را به ورزشگاه برسانید و دلیل غیبت خود را پیش از بازی توضیح دهید که ما خشکمان زد! سریعاً به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و رفته رفته برف‌ها آب می‌شد که در آخر وقتی به حوالی استادیوم رسیدیم متوجه شدیم زمین خشک است و بازی برگزار می‌شود و آنجا برف نباریده است که مرا به دلیل دیر رسیدن به اردو نیم ساعت قبل از بازی کنار گذاشتند، اما به همراه من که تا نیمه شب در حال مصرف تریاک بودیم مجوز بازی دادند و به زمین رفت و 2 گل هم به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین هم شد!

ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بي نام و نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
3
لامصب چه مي كنه اين ترياك!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین