کد خبر: ۵۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

میلوتینوویچ: قطر در مسیر تبدیل شدن به ایران، ژاپن و کره است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عراق بر این باور است که قطر به زودی در کنار قدرت‌های برتر فوتبال آسیا قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از thestar، قطر بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، خود را برای حضور در کوپا آمه‌ریکا آماده می‌کند؛ جایی که این تیم به عنوان یکی از دو کشور دعوت شده در کنار ژاپن حضور خواهد داشت.

میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ اخیراً دومین ورزشگاه خود برای جام جهانی را به خوبی افتتاح کرد تا باعث تمجید بزرگانی چون رود گولیت، جیانی اینفانتینو و فرناندو هیرو شود.

بورا میلوتینوویچ سرمربی سابق تیم‌های چین و عراق که در ۵ دوره در جام جهانی حاضر بوده است درباره پیشرفت‌های تیم ملی فوتبال قطر گفت: قطر قهرمان جام ملت‌های آسیاست و به خوبی در عرصه‌های جهانی خودنمایی می‌کند. آنها توانستند امکانات خوبی برای تیم ملی‌شان ایجاد کنند که زبان‌زد است. آنها مسیر پیشرفت ایران، کره جنوبی و ژاپن را طی می‌کنند و به زودی در کنار این کشورها به عنوان قدرت‌های نخست فوتبال آسیا مطرح می‌شوند. این برای قاره آسیا خیلی خوب است که یک کشور از این قاره میزبانی جام جهانی را برخوردار است و فکر می‌کنم قطر به خوبی از عهده میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان بربیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال فیفا نیز در مراسم افتتاح ورزشگاه الوکره برای جام جهانی قطر به تمجید از سخت‌کوشی مسئولان این کشور پرداخته بود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین