کد خبر: ۵۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

درحالی که بازار سکه و طلا هفته جاری را با کاهش قیمت آغاز کرده است، در بازار ارز نیز قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۴۶ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۷۸ دلار رسیده است.

نرخ ارز کاهش یافت

از سوی دیگر در بازار ارز، قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

بانک‌ها امروز (۲۸ اردیبهشت) قیمت ارز را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کاهش دادند و هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۱۳۶ تومان خریدند.

همچنین قیمت خرید یورو نسبت به هفته گذشته با کاهش همراه شد و به زیر ۱۶ هزار تومان رسید؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار و ۷۷۳ تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۶ هزار و ۵۶۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز امروز هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند.

هر دلار آمریکا هم امروز در این صرافی‌ها کاهش قابل توجهی نسبت به هفته گذشته پیدا کرده و به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌شود و به قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین