کد خبر: ۵۹۰۵۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

چرا فرمانده سپاه تغییر کرد؟

رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب گفت: از آن جایی که بر اساس ماموریت فرمانده کل سپاه، نیاز به فردی عملیاتی بود، سردار فدوی [برای جانشینی] انتخاب شد که سوابق عملیاتی زیادی در نیروی دریایی سپاه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: متن و کار سپاه جهادی و انقلابی است و از آن جایی که بر اساس ماموریت فرمانده کل سپاه، نیاز به فردی عملیاتی بود، سردار فدوی انتخاب شد که سوابق عملیاتی زیادی در نیروی دریایی سپاه دارند.

وی افزود: پیشرفت مقتدرانه ماموریت های سپاه موضوع مورد انتظار رهبری است و در شرایطی که دشمن در حال زوال است، کسانی باید فرماندهی را برعهده بگیرند که دشمن را غافلگیر کنند کما اینکه در انتصاب فرمانده کل سپاه نیز صدای دشمن درآمد و به اصطلاح از این موضوع دردش گرفت.

چرا فرمانده سپاه تغییر کرد؟

سردار شیرازی تصریح کرد: سپاه برای اینکه بتواند ماموریت های خود را انجام دهد لازم است که ستادی کارآمد و قوی داشته باشد. به تناسبی که کار کارشناسی در سپاه بیشتر انجام شود در ستادهای بالاتر نیاز به این کار کارشناسی کمتر خواهد بود.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: در دوره های مختلف، تجارب خوبی در ستاد سپاه کسب کردیم که امروز باید کارهای ستاد سپاه را ارتقا دهیم. الحمدالله نقاط قوت کم نداریم در سپاه توانمندی در بدنه سپاه وجود دارد و باید کارآمدی مطلوب در سطح انتظارات مقام معظم رهبری به وجود آید.

وی با بیان اینکه توجه به نخبگان یکی از مطالبات خاص فرمانده معظم کل قوا است، اظهار داشت: این کار تا به حال در سطح نیروهای مسلح انجام شده اما انتظار رهبری بیش از این است چراکه اگر از این ظرفیت استفاده نشود می‌تواند موجب ناامیدی و دلسردی در رده‌های مختلف شود.

سردار شیرازی در پایان گفت: توان ما در سپاه و بسیج فراتر از توان نظامی است. استفاده از فکر نظامی فقط در عرصه سازمانی نیست هر دولتی که بر سر کار باشد عموماً از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می کند کما اینکه امروز نیز مطالبه می‌کنند که سپاه پای کار بیاید.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
7
سلام - تیتر زدن ها خبرهای شما تناسب با محتوای خبر ندارد. به عبارتی "هدف دار" است. مثلا همین خبر. شدت خبررسانی سردار شیرازی به اندازه تیتر خبر نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
9
تورم چند درصده؟
خبر دارید سیب زمینی هم نمی توان خرید کیلیویی 6هزار تومان یا 60هزار ریاله
تو این فصل سال که باید زیر هزار تومان باشه...خدا به خیر کنه بدجور داریم میریم جلووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
سیبزمینی در دزفول بالای 1000 تومان خریدار ندارد و در خرده فروشی های تهران به قیمت 2000 تومان فروخته شد امروز...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین