کد خبر: ۵۹۰۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده برگزار شد

هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با حضور جمعی از شکات، سهامداران، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، وکلای مدافع متهمین، اصحاب رسانه و مطبوعات و وکلای شکات به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، قاضی منصوری با اعلام رسمیت جلسه خواستار رعایت نظم و انضباط طبق مواد قانون آیین دادرسی کیفری شده و به متهمین متذکر شد مراقب اظهارات خود در محضر دادگاه باشند.

پس از ارائه تذکرات لازم توسط رییس دادگاه، قاضی منصوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا مطالب خود را بیان نماید.

غلامعلی صادقی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت استیفای حقوق مردم گفت: چنانچه از سوی متهمان تلاش جدی در جهت حفظ منابع و اموال سهامداران صورت پذیرد، این اقدام مورد توجه دادگاه قرار خواهد گرفت و مجددا نیز اعلام می‌کنیم که در زمینه دفاع از حقوق عامه بر اساس تکلیف و وظیفه قانونی خود و محافظت از منافع سهامداران عمل خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین