کد خبر: ۵۹۰۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

صدور حکم جلب رئیس سازمان خصوصی‌سازی

دادگاه پس از بررسی پرونده، قرار منع تعقیب را نقض و با قرار جلب به دادرسی پرونده را به شعبه بازپرسی اعاده کرد تا پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.
آفتاب‌‌نیوز :
شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت قرار منع تعقیب علی‌اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در پرونده شکایت حسین هدایتی را نقض و قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

سیامک مدیرخراسانی وکیل مدافع حسین هدایتی با اعلام این خبر گفت: 45 درصد از سهام کارخانه نورد و لوله اهواز به موکل تعلق داشت اما سازمان خصوصی‌سازی بدون انجام تشریفات قانونی، سهام موکل را فسخ و به فرد دیگری واگذار کرده است.

این وکیل دادگستری افزود: بر همین اساس، شکایتی را علیه پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و امیر مهریزی مالک کارخانه نورد و لوله اهواز به اتهام انتقال مال غیر در شعبه اول بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مطرح کردیم که شعبه بازپرسی شکایت ما را رد و قرار منع تعقیب رای متهمان صادر کرد.

مدیرخراسانی اضافه کرد: به قرار صادره از سوی شعبه بازپرسی اعتراض کردیم که پرونده برای رسیدگی به اعتراض موکل به شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه ارسال شد و نهایتاً دادگاه پس از بررسی پرونده، قرار منع تعقیب را نقض و با قرار جلب به دادرسی پرونده را به شعبه بازپرسی اعاده کرد تا پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
3
ان شاله به زودی بازجویی و به شدت برخورد شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین