کد خبر: ۵۹۰۷۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

انتقام ایمیلی از دختر جوان

پسر جوان پس از پايان دوستي با دختر تحصيل‌کرده براي انتقام‌گيري دست به كار عجيبي زد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ تورج کاظمي رئيس پليس فتاي تهران بزرگ گفت: چندي‌قبل دختر 29ساله‌اي به نام منصوره با حضور در اداره پليس ادعا کرد يک نفر ناشناس با هک‌کردن و دسترسي به حساب‌هاي کاربري ايميل شخصي من اقدام به خارج‌کردن من از حساب کاربري‌ام کرده و ديگر نمي‌توانم محتواهاي پژوهشي‌ام را از سايتي که عضو آن بودم، بردارم.

وي افزود: با توجه به اينکه هکر اينترنتي بعد از دسترسي به حساب کاربري دختر جوان هيچ‌گونه درخواست مالي و دوستي مطرح نکرده بود، فرضيه يک انتقا‌م‌گيري شخصي پيش‌روي مأموران قرار گرفت. 

رئيس پليس فتاي تهران ادامه داد: مأموران با اقدامات پليسي و کارشناسي توانستند مخفيگاه اين هکر را که مردي 34ساله به نام خسرو است، در بلوار فردوس شناسايي کنند و در ادامه با هماهنگي مقام قضائي اقدام به دستگيري متهم کردند. 

سرهنگ تورج کاظمي گفت: متهم ابتدا خود را بي‌گناه مي‌دانست اما وقتي در برابر دختر جوان قرار گرفت مشخص شد که منصوره و خسرو از مدتي قبل با هم دوست و در ارتباط بودند اما وقتي دچار اختلاف شدند، پسر جوان با توجه به اينکه در گذشته از ايميل منصوره استفاده کرده و به حساب کاربري وي دسترسي داشته، براي انتقام‌گيري اقدام به تغيير رمز ورودي دختر جوان کرده و دسترسي وي را قطع کرده است.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین