کد خبر: ۵۹۰۸۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

انتقاد ترامپ از رسانه‌ها به دلیل انتشار اخباری در مورد فعالیت مشکوک مالی

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه رسانه های آمریکایی را به انتشار اخبار کذب در مورد علت مراجعه نکردنش به بانک ها متهم کرد و گزارش های خبری مبنی بر فعالیت های مالی مشکوکانه مرتبط با خود را مورد انتقاد قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وی در صفحه توییتر خود در پیامی تهدید آمیز نوشت: نیویورک تایمز شکست خورده (که شش سال بعد وقتی من قدرت را ترک کنم، کارش تمام است) و دیگر رسانه های اخبار جعلی به نوشتن داستان های ساختگی در این مورد ادامه می دهند که چطور من از بانک های متعدد استفاده نکردم، زیرا آنها (بانک ها) خواستار تجارت با من نبودند. اشتباه است! این به آن دلیل است که من نیازی به پول نداشتم. 

ترامپ افزود: خیلی کلیشه ای است، اما حقیقت دارد. وقتی پول نمی خواهید یا به آن نیاز ندارید، نیازی به بانک ها ندارید و خواهان آن نیستید. بانک ها همیشه در دسترس من بوده اند، آنها در پی پول در آوردن هستند. رسانه های جعلی این را می گویند تا مرا بی اعتبار کنند و همواره از منابع ناشناس استفاده می کنند (زیرا منابع شان وجود خارجی ندارد.)

ترامپ در توییت دیگری با اشاره به فساد و نابسامانی در رسانه های جریان اصلی آمریکا ، همچون گذشته رسانه های اخبار جعلی را دشمن مردم خواند و نوشت: به همین دلیل است که از پوشش حقه واقعی روسیه (تبانی دموکرات ها با مسکو) خودداری می کنند. اما مردم آمریکا نسبت به آنچه روی می دهد، هوشیار هستند. 

رئیس جمهوری آمریکا افزود: اکنون داستان بزرگ این است که ترامپ پول زیادی به دست آورده است و همه چیز را با پول نقد می خرد، وی به بانک ها نیازی ندارد. اما این همه پول نقد را از کجا آورده است؟ ممکن است از روسیه؟ نه، من کسب و کار بزرگی درست کردم و به بانک ها نیازی ندارم، اما اگر نیاز داشتم، آنها (بانک ها) حضور داشتند و دویچه بانک، برای تعامل خیلی خوب و حرفه ای بود. 

وی با اشاره به اینکه همیشه مقادیر زیادی پول و بانک های بسیاری برای انتخاب وجود داشته است، چنین ادعا کرد که بانک ها خیلی خوشحال می شوند که پول مرا بگیرند.

گزارش ها حاکی است پرسنل ضد پولشویی دویچه بانک چند معامله مشکوک را شناسایی کرده اند که احتمال می رود نهادهای تحت مالکیت ترامپ و داماد وی در آن دخیل باشند.

نوع این تعاملات مشخص نشده، اما بخشی از آن در برگیرنده وجوهات مالی است که بین نهادهای تحت کنترل ترامپ و دامادش و اشخاص و سازمان های خارجی رد و بدل شده است. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین