کد خبر: ۵۹۰۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

متلاشی شدن ۲ باند سرقت از منازل در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری و متلاشی شدن دو باند سرقت از منازل و اماکن خصوصی با ۲۷ فقره سرقت و دستگیری پنج نفر سارق در سطح شهرستان تبریز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت طلا، جواهر و وجه نقد از منازل در سطح شهرستان تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق یا سارقان از طریق علمک گاز و یا توپی زنی قفل درهای خانه‌ها و آپارتمان‌های خالی از سکنه اقدام به سرقت اموال گران قیمت از منازل و اماکن می‌کردند.

وی در ادامه افزود: با افزایش گشت‌های نامحسوس و محسوس و انجام یک سری اقدامات فنی، تخصصی با تلاش بی وقفه‌ی شبانه روزی، در حین سرقت یک نفر سارق دستگیر و به مقر پلیس دلالت شد.

عبدی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پنج نفر مرد و یک نفر خانم با تشکیل دو باند سرقت اقدام به سرقت اموال گران قیمت از قبیل لوازم خانگی، فرش دستبافت، طلا، جواهرات، سکه و پول نقد از منازل می‌کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا تعداد ۱۰ نفر مالخر شناسایی و اموال مسروقه نیز کشف و پس از احراز هویت به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش ۱۷ میلیارد ریال می‌باشد، به شهروندان توصیه کرد، ایجاد قرارگاه مبارزه با سرقت در استان در راستای پیشگیری از سرقت بوده که در این زمینه همکاری مردم و عموم شهروندان در عمل به توصیه‌ها و هشدارها پلیس در پیشگیری از سرقت مورد انتظار است.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
قفل ضد دیلم روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، خونه میشه عین دژ و هیچ دزدی نمیتونه وارد بشه. درست مثل اینکه برای خونه درو پنجره نذاشتید و هر شش طرف دیواره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین