کد خبر: ۵۹۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲

شیری: داوری در آسیا به ما ضربه زد/ بیرانوند درباره جام حذفی شوخی کرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه در آسیا از داوری خیلی لطمه خوردیم، اما امیدوارم در سال آینده بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی شیری پس از پیروزی پرسپولیس برابر السد درمورد این مسابقه گفت: خدا را شکر تیم ما خوب بازی می‌کند و هر روز هماهنگ‌تر می‌شویم. متاسفانه در آسیا از داوری خیلی لطمه خوردیم، اما امیدوارم در سال آینده بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: دلیل حذف پرسپولیس از آسیا فقط داوری بود. 4 امتیاز بخاطر داوری از دست‌مان خارج شد. به هر حال از حالا باید به فکر نیمه‌نهایی جام حذف باشیم و از فردا خود را برای آن مسابقه آماده می‌کنیم. فکر می‌کنم بازی ما با سپاهان به نوعی فینال جام حذفی است. 

مدافع  پرسپولیس درخصوص رویارویی با عبدالکریم حسن، بهترین بازیکن آسیا اظهار کرد: وقتی بازیکنی بهترین بازیکن آسیا می‌‌شود قطعاً فاکتورهایی دارد، اما ما امروز به خوبی وی را کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

شیری درخصوص اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه دیگر به پرسپولیس جام نمی‌دهند، گفت: او شوخی کرد. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا یک جام دیگر برای باشگاه و هواداران کسب کنیم.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین