کد خبر: ۵۹۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

"شوخی" ترامپ درباره رسیدن به دور پنجم ریاست جمهوری!

دونالد ترامپ در تجمعی مربوط به کمپین انتخاباتی‌اش به شوخی گفت، ممکن است تا پنج دوره در کاخ سفید بماند!
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در این تجمع انتخاباتی که در مونتورسویلِ پنسیلوانیا برگزار شد، با اشاره به پیروزی غیرمنتظره‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ اظهار کرد: حالا می‌خواهیم دور دوم را رقم بزنیم.

او به شوخی گفت: بعد آن‌ها را دیوانه خواهیم کرد. آماده‌اید؟ شاید اگر واقعاً این را دوست داشته باشیم و اگر مسائل همانطور که در حال حاضر پیش می‌روند، پیش بروند، (این روند را) ادامه بدهیم و کاری را انجام می‌دهیم که باید انجام دهیم. می‌رویم برای دور سوم و چهارم و پنجم!

به گزارش پایگاه خبری هیل، رییس جمهور آمریکا ادامه داد: قرار است دوره دیگری داشته باشیم و این دوره قرار است عالی باشد.

این نخستین بار نیست که ترامپ درباره محبوبیت خود تا حدی که بتواند محدودیت دوره‌های ریاست جمهوری را کنار بزند، به اصطلاح شوخی می‌کند. اوایل ماه جاری میلادی، ترامپ پیامی توییتری را که درباره افزایش دور نخست ریاست جمهوری‌اش از سوی رییس دانشگاه "لیبرتی" منتشر شده بود، بازنشر کرد. رییس این دانشگاه با اشاره به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا علیه ترامپ در این توییت نوشت، دور نخست ریاست جمهوری ترامپ باید در ازای "زمانی که توسط این کودتای نافرجام فاسد دزدیده شد" دو سال افزایش یابد!

بازنشر این توییت از سوی ترامپ، چند روز پس از آن صورت گرفت که نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان ابراز نگرانی کرد، اگر دموکرات‌ها با اختلاف زیادی ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست ندهند، ممکن است او نتایج این انتخابات را نپذیرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین