کد خبر: ۵۹۱۰۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

لوایح پالرمو و CFT از دستور کار مجمع تشخیص مصلحت خارج نشده است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: لوایح پالرمو و CFT از دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز-سه شنبه-مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در خصوص موضوعی که اخیرا خبرپراکنی شده است و خبری بی اساس در کشور منتشر شد مبنی بر این که مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در خصوص لوایح پالرمو و CFT را از رسیدگی کنار گذاشته است در صورتی که ما این موضوع را بررسی کردیم، کاملا بی اساس است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در شرایطی که آمریکایی ها جنگ روانی راه اندازی کردند و تلاش می کنند به لحاظ روانی دولت و ملت را تحت فشار قرار دهند خارج از انصاف و اجحاف در حق مردم است که خبرپراکنی هایی بی اساس صورت گیرد.

وی افزود: از رییس مجمع تشخیص مصلحت درخواست می کنم که بیش از این تاخیر در رسیدگی لوایح را روا ندارند.

**سخنگو برای دولت تعیین شود

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری گفت: رییس جمهور خطیب توانمندی است اما وقتی نمایندگان به ایشان دسترسی ندارند چگونه خبرنگاران می توانند دسترسی داشته باشند خواهش من این است که حتما یک سخنگوی برای دولت تعیین شود که خبرنگاران بتوانند سخنگو را ببینند و سوالات خود را بپرسند.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس اظهار داشت: اخیرا وزیر دفاع انگلستان سخنان بی ربطی علیه ایران گفته است و مقامات وزارت خارجه انگلستان برای رفع و آمد اتباع انگلیسی به ایران هشدارهایی می دهند.

کواکبیان گفت: قطعا در این شرایط سخت ملت سرافراز ایران نحوه برخورد و نیت شما را فراموش نمی کنند.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین