کد خبر: ۵۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

نصرالله: خواهان حضور قوی در مراسم روز قدس هستیم

دبیر کل حزب الله لبنان بر لزوم حضور پرشور در مراسم گرامیداشت روز قدس در جمعه آینده تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: قبل از هر چیزی لازم است که سالروز شهادت امام علی (ع) را به امت اسلامی تسلیت عرض کنم.

دبیر کل حزب الله در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی جنوب لبنان از لوث صهیونیست‌ها افزود: به همه شما این مناسبت و این عید را تبریک عرض می‌کنم. ما در ماه رمضان جشنی برپا نمی‌کنیم و اولویت را به روز جهانی قدس می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: روز جمعه آینده جشن مردمی بزرگی به مناسب روز قدس در میدان عاشورا در ساعت ۹ و نیم شب برگزار خواهیم کرد. خواهان حضور پرشور مردمی در مراسم گرامیداشت روز قدس هستم زیرا با توجه به شرایط و در سایه معامله قرن مهم است. ما شروع معامله قرن را آنگونه که مسئولان آمریکایی اعلام کرده اند، شنیده ایم و گام نخست با نشست اقتصادی در بحرین اعلام شده و گام‌های دیگری به دنبال آن خواهد بود و همه ما باید به مسئولیت تاریخی در مقابله با این معامله قرن که هدفش نابودی آرمان فلسطین است، عمل کنیم.

نصرالله در ادامه به تمجید از مواضع علمای بحرین و ملت بحرین و گروههای سیاسی این کشور در مخالفت با اینکه بحرین به عنوان میزبان نشستی که گام اول برای معامله قرن که آرمان فلسطین را هدف قرار داد شود، اشاره کرد، و افزود: موضوعات مربوط به فلسطین، معامله قرن، تحولات منطقه و در رأس آنها تنش ایران و آمریکا و موضع حزب الله درباره این تحولات در روز قدس سخن خواهم گفت زیرا آنچه در خلیج فارس می‌گذرد و هجمه علیه ایران به معامله قرن مرتبط است.

دبیر کل حزب الله لبنان سپس با اشاره به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان گفت: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه و نزاع عربی-اسرائیلی است زیرا آنچه رخ داد نتایج بزرگ در عرصه سیاسی، نظامی و فرهنگی و کل معادله نزاع در منطقه ما داشت.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین