کد خبر: ۵۹۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
در صورت رفتن نادری صورت می‌گیرد؛

رونمایی برانکو از ستاره فصل آینده پرسپولیس+عکس

این روزها با داغ شدن موضوع نقل و انتقالات بحث رفتن نادری به صورت قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس آمده و در روزهای اخیر بحث رفتن او از این تیم بسیار زیاد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 این روزها بحث رفتن محمد نادری به صورت قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس آمده و در روزهای اخیر بحث رفتن او از این تیم بسیار زیاد شده است.

در این صورت برانکو ایوانکوویچ ستاره فصل آینده پرسپولیس را مشخص کرده است. نیل یداللهی بازیکن ایرانی-ایرلندی که سابقه بازی در دربی کانتی را در کارنامه دارد، جدیدا با پیشنهاد دوباره سرمربی این باشگاه برای حضور مجدد در این تیم رو به رو شده است.

به گفته سران تیم دربی، تیم در خط هافبک و حمله ضعف جدی دارد که به تازگی با یک مهاجم توافق شده و سرمربی درصدد آن است تا با قانع کردن یداللهی وی را به تیمشان بکشانند.

رونمایی برانکو از ستاره فصل آینده پرسپولیس+عکس

با این حال یداللهی در مصاحبه اخیر خود و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم دربی انجام داده، گفته بود علاقه‌ای به حضور در لیگ ایرلند ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در سرزمین پدری اش و شاید در سایر کشور‌های اروپایی و آسیایی ادامه دهد. بی میلی نیل نشان می‌دهد ممکن است با پیشنهادی اغوا کننده از سمت تیم‌های ایرانی، به لیگ برتر کشورمان جذب شود.

به هرحال پرسپولیس برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گویا با یک بازیکن دو رگه مذاکراتی داشته که حالا موضوع آمدن او به ایران از همیشه قوی تر شده و با رفتن نادری به نظر حتمی نیز می شود.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان?
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین