کد خبر: ۵۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
آگهی

سفر به دل تاریخ با خرید تورهای پائیزی

منطقه‌ی خاورمیانه و همچنین آسیای میانه، با توجه قدمت چندهزارساله‌ی خود، مکان‌های جذاب و دیدنی بی‌نظیری برای خود داشته‌اند. برخی از آن‌ها، آن‌قدر مملو از آثار دیدنی هستند که واقعاً ماه‌ها برای سفری بی‌وقفه را نیاز دارند، تا امکان گردش کامل را برای افراد فراهم کند.
آفتاب‌‌نیوز :

علایق افراد برای سفر به شهرهای مختلف بسیار متفاوت است، همان‌قدر که عده‌ای برای لذت و تفریح به مکانی سفر می‌کنند، بخشی دیگر علاقمند به سفر به کشورهای تاریخی، باستانی و فرهنگی هستند.

منطقه‌ی خاورمیانه و همچنین آسیای میانه، با توجه قدمت چندهزارساله‌ی خود، مکان‌های جذاب و دیدنی بی‌نظیری برای خود داشته‌اند. برخی از آن‌ها، آن‌قدر مملو از آثار دیدنی هستند که واقعاً ماه‌ها برای سفری بی‌وقفه را نیاز دارند، تا امکان گردش کامل را برای افراد فراهم کند. در میان تورهایی که در ایران برای مسافران عرضه می‌شود، تعداد این مقصدها کم نیست، اما میزان استقبال شاید مانند مسیرهای تفریحی نباشد. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم و اصلی بسیاری از مسیرهای گردشگری، از سال‌ها قبل تلاش کرده تا بهترین خدمات را در این مقاصد، به مسافران خود عرضه کند، یکی از این خدمات، آشنا کردن بیش از پیش مسافران با اطلاعات این مسیرها و همچنین مشخصات تورهای آن‌ها در فصول مختلف است. در این‌جا قصد داریم شما را با تورهای دو مسیر خاص، که در پاییز می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد معرفی کنیم.

بازدید از سرزمین پرشکوه مسیحیان با تور ارمنستان

تور ارمنستان کمتر میان ایرانیان محبوب شده است. با این که این کشور در همسایگی ایران قرار دارد و همچنین سفر به آن، چندان سخت نیست، در مقایسه با مسیرهایی مانند استانبول و همچنین گرجستان، تعداد مسافران این مقصد بسیار کمتر است. شاید دلیل این امر، کم بودن تعداد پروازهای این مقصد از ایران و به تبع آن، گرانی تورهای آن باشد. طبیعتاً یکی از مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب یک سفر و به‌خصوص خرید یک تور، قیمت آن است. قیمت تور ارمنستان اگر چه به نسبت مسیرهایی که از ایران دورتر هستند، بالا نیست، اما به نسبت تورهای دو کشور دیگر همسایه، کمی گرانتر است.

سفر به دل تاریخ با خرید تورهای پائیزی

اما برای کسانی که سفرهای متعددی به نقاط مختلف جهان و همچنین کشورهای همسایه ایران داشته‌اند، این مقصد می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین‌ها باشد. چرا که دیدنی‌های بسیاری در انتظار مسافران خواهد بود. کلیساهای زیبا، بناها و معماری‌های بی‌نظیر باقیمانده از دوره‌های تاریخی مختلف، فرهنگ مردمی که در سراسر جهان شهرت خود را دارند، غذاهایی که هر کدام‌ش می‌تواند انسان را مدهوش کند و نهایتاً کافه‌ها و رستوران‌ها در محیطی صمیمی و دوست‌داشتنی در شهر، همه مواردی هستند که مسافران را می‌تواند به خود جذب کند. در سال‌های اخیر هم، جاذبه‌های بی‌نظیری مانند فواره موزیکال، توانسته علاقمندی مسافران را جذب خود نماید.

اما مشکل قیمت تور ارمنستان با سفر در یک فصل مناسب، می‌تواند رفع شود. در حقیقت اگر در فصلی مانند پاییز که زمان اوج سفر به کشور نیست، به آن سفر کنید، هزینه‌ی تور شما که متشکل از هزینه‌ی هتل و بلیت است، بسیار کاهش می‌یابد و شما می‌توانید با قیمتی متناسب، به سفر خود بپردازید و همچنین از یک مقصد جدید گردشگری دیدن نمایید.

اگر تصمیم سفر با یک تور خارجی را دارید و ترجیح می‌دهید از یک کشور جدید بازدید کنید، پیشنهاد ما برای شما در این فصل، سفر به ارمنستان است. برای جزئیات بیشتر شما می‌توانید به سایت آژانس مقتدرسیر مراجعه کنید یا با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و بهترین خرید خود را انجام دهید.

غوطه در هنر، فرهنگ، معماری و تاریخ با تور هند

بدون شک اکثر افراد در جهان، رؤیای سفر به هند را در سر پرورانده‌اند. کشوری بی‌نظیر، که هر نقطه‌ی آن را دست بگذارید، یک اثر تاریخی، هنری یا طبیعی را خواهید یافت و بدون سرگرم شدن از آن باز نخواهید گشت. سرزمینی پهناور که درسالیان دراز، افراد مختلف به جستجوی آن، قاره‌ها را پیموده‌اند. در تمامی داستان‌های جهان، نامی از هند برده شده است و سمبل‌های این کشور، مانند تاج محل جز عجایب هفت‌گانه جهان محسوب می‌شوند. سازه‌ای هنری تاریخی که می‌تواند عجیب‌ترین مکانی باشد که هر انسانی می‌تواند در تمامی عمر خود، از آن بازدید کند. درخشش، زیبایی و صلابت آن نیز، همیشه مورد ستایش همگان قرار داشته است.

تورهایی که از ایران به مقصد هند برگزار می‌شوند، بیشتر در مسیرهای مثلث طلایی (سه شهر دهلی آگرا و جیپور)، بمبئی و گوا هستند. اوج زمان سفر به این کشور از مبدأ ایران نیز در عید نوروز قرار دارد، چرا که علاوه بر تعطیلات در ایران، بهترین فصل سفر از نظر آب و هوایی، به این کشور، در همان زمان است. اما قیمت تور هند در این بازه‌ی تاریخی، در بالاترین حالت خود در کل طول سال قرار دارد. پس بهتر است زمان مناسب‌تری را برای سفر به این کشور بیابید، یکی از زمان‌هایی که می‌توانید در کنار لذت بردن از این مقصد، قیمت مناسبی را برای خرید تور آن، دریافت کنید، پاییز است. درخواست‌های مسافران جهانی هنوز به اوج خود نرسیده و طبق آن، قیمت هتل‌های هند در وضعیت مناسبی قرار دارد و میزان سفر ایرانیان هم چندان بالا نیست، پس قیمت پرواز برای این مقصد مناسب است، پس می‌توانید یک سفر به صرفه را به این مقصد غیر قابل تصور داشته باشید.

سفر به دل تاریخ با خرید تورهای پائیزی

اگر می‌خواهید چند روز از فصل پاییز امسال خود را، در جایی به سر ببرید که هر تکه‌ی آن، مانند گنجی گم شده، شما را به حیرت و شگفتی می‌رساند، بهتر است همین حالا به سایت آژانس مقتدرسیر مراجعه کنید و بعد از بررسی‌های دقیق خود، با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و با راهنمایی ایشان، بهترین تور هند را برای خود خریداری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین